نسخه چاپی

رحمتی : خدا رحم كرد !

دروازه بان تیم فوتبال استقلال گفت: باید تمام تلاش خود را به كار بنندیم تا بتوانیم با كسب این ۳ امتیاز راه قهرمانی خود را هموار كنیم.

به گزارش نما به نقل از مهر، " سیدمهدی رحمتی" پس از تمرین امروز سه شنبه تیم فوتبال استقلال تهران در خصوص دیدار این تیم با ملوان بندرانزلی در هفته بیست و هفتم لیگ برتر، ضمن بیان مطلب فوق گفت: بازی با ملوان یکی از دیدارهای بسیار حساس استقلال است و باید تمام تلاش خود را به کار بنندیم تا بتوانیم با کسب این ۳ امتیاز راه قهرمانی خود را هموار کنیم.وی افزود: با همتی که بازیکنان تیم از خود در آن بازی ارائه می کنند، می خواهیم با دست پر از انزلی به تهران باز گردیم تا با آرامش بیشتر به فکر بازی های آینده باشیم.

دروازه بان تیم فوتبال استقلال در مورد آخرین وضعیت مصدومیتش هم اظهار کرد: خدا را شکر دستم نشکست و آسیب خیلی جدی ندید. درحال حاضر شرایط دستم خوب است و جا دارد از دکتر نوروزی و خانم محمدی تشکر کنم که زحمات زیادی در این چند روز برای من کشیده اند.

رحمتی همچنین تاکید کرد: استقلال ۴ مسابقه دیگر تا پایان فصل پیش رو دارد. همه می دانند ما از ابتدای فصل تا کنون چقدر مشکل داشتیم اما بازیکنان اجازه ندادند این مشکلات باعث شود دنبال قهرمانی لیگ نباشیم. ما به آخر کار رسیده ایم و امیدوام پایان خوشی در لیگ داشته باشیم.

۱۳۹۲/۱۱/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...