نسخه چاپی

ثبت نام جدید مسكن مهر در شهر جدید پردیس

عکس خبري -ثبت نام جديد مسکن مهر در شهر جديد پرديس

مدیر عامل شركت عمران شهر جدید پردیس از ثبت نام متقاضیان مسكن مهر در آینده نزدیك خبر داد.

مهدی هدایت در مصاحبه با خبرنگار واحد مرکزی خبر افزود: در مرحله جدید ثبت نام مسکن مهر متقاضیان فقط از طریق شرکت عمران یا دفاتر پستی که اعلام خواهد شد می توانند ثبت نام کنند.

وی تاکید کرد: متقاضیان فریب هیچ موسسه یا تعاونی را که ادعا کند مجوز ثبت نام دارد ، نخورند و در هیچ تعاونی و یا شرکتی برای مسکن مهر ثبت نام نکنند و متولی این کار فقط شرکت عمران پردیس است.

وی با اشاره به این که در شهر جدید پردیس 12 هزار و 500 واحد مرکز مهر در حال ساخت است ، گفت: 4 هزار واحد آن واگذار شده است و هیچ واحدی هم بدون تأمین امکانات مورد نیاز به متقاضی تحویل داده نخواهد شد.

هدایت گفت: پس از معرفی متقاضیان به شرکت های سازنده موافقتنامه ای سه جانبه با حضور نماینده شرکت عمران پردیس ، سازنده و متقاضی امضا می شود و متقاضی با یک نسخه از این موافقتنامه برای انتقال وام به بانک مسکن پردیس مراجعه می کند.

وی افزود: پس از انتقال وام و دریافت دفترچه پرداخت اقساط ، متقاضی به شرکت سازنده مراجعه می کند و واحد خود را تحویل می گیرد.

هدایت گفت : قبل از معرفی به بانک ، متقاضی با نماینده شرکت عمران پردیس و شرکت سازنده از واحد مورد نظر بازدید می کند و در صورت وجود اشکال احتمالی که معمولا جزئی است پیمانکار موظف است تا یک هفته اشکالات را برطرف کند.

۱۳۹۱/۲/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...