نسخه چاپی

حاشیه‌های حذف نام نوشاد از مسابقات قطر؛

گرانی بلیط هواپیما یا معضل سربازی؟

نام نوشاد عالمیان تنها نماینده ایران در مسابقات قطر در حالی حذف شد كه مشخص نشد دلیل اصلی این موضوع مجوز خروج از ایران بوده یا گرانی بلیط هواپیما؟

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران، پیش از این قرار بود نوشاد عالمیان مرد شماره یک تنیس روی میز ایران به عنوان تنها نماینده کشورمان در مسابقات پروتور جهانی قطر که از امروز آغاز می‌شود و تا چهارم اسفند ماه ادامه دارد شرکت کند اما نام نوشاد از این رقابت‌ها حذف شد.

ماجرا از این قرار بود که فدراسیون تنیس روی میز با توجه به مشکل سربازی نوشاد عالمیان و اینکه معلوم نبود وی می‌تواند مجوز نظام وظیفه را بگیرد یا خیر با این شرط عالمیان را ثبت نام کرد که قبل از پایان آخرین مهلت اعلام انصراف مجوز خروج از ایران خود را بگیرد.

خانواده عالمیان هم در تکاپو افتادند تا در زمان اعلام شده مجوز خروج از ایران را بگیرند و موفق هم شدند اما در حالی که تمام رسانه‌ها خبر از اعزام وی به پروتور قطر دادند به یک باره نام عالمیان از لیست بازیکنان شرکت کننده در این پروتور حذف شد.

پدر نوشاد عالمیان هم اعلام کرد که علت این موضوع و حذف نام پسرش گرانی بلیط هواپیما بوده است که فدراسیون این کار را انجام داده در مقابل آن هم اظهار نظر دبیر فدراسیون بود که اذعان داشت گرانی بلیط هواپیما صحت ندارد پدر نوشاد برای گرفتن مجوز دیر اقدام کرده است.

براساس این گزارش اینکه نام نابغه تنیس روی میز ایران به هر دلیلی از مسابقات قطر حذف شده باشد اهمیت چندانی ندارد آنچه مهم است این است که وی بار دیگر از مسابقات برون مرزی محروم ماند و این جریان در وضعیت رنکینگ وی تاثیر زیادی خواهد گذاشت.

۱۳۹۲/۱۱/۲۹

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...