نسخه چاپی

اظهارات تعجب ‌برانگیز همسر مرسی

همسر «محمد مرسی» با بیان این كه از سال 1980 با هیلاری كلینتون دوست است گفت: اسرار كاخ سفید را هم‌چون خزینه‌ای در سینه نگه داشته‌ام و برای همین هیلاری كلینتون از خشم من می‌ترسد!

به گزارش نما به نقل از ابنا، «نجلا محمود» همسر «محمد مرسی» رییس جمهور برکنار شده مصر در سخنانی قابل توجه از ارتباط صمیمی میان خانواده او و «هیلاری کلینتون» سخن گفت.

بر اساس گزارشی که روزنامه‌های الوفد و وئتاگادو منتشر کرده‌اند، نجلا محمود، همسر محمد مرسی از ارتباط دوستانه‌اش با هیلاری کلینتون سحن گفته است.

وی با بیان این که از سال 1980 با هیلاری کلینتون دوست است گفت: اسرار کاخ سفید را هم‌چون خزینه‌ای در سینه نگه داشته‌ام و برای همین هیلاری کلینتون از خشم من می‌ترسد!

نجلا محمود با بیان این‌که سرآغاز دوستی آنها به سال‌های اقامتشان رد آمریکا باز می‌گردد در مورد مخالفان همسرش گفت: پس از آنکه همسرم بازگردد، رهبران کودتا هزینه‌های سنگینی را پرداخت خواهند کرد.

وی در پاسخ به این که آیا هنوز هم رابطه‌اش با کلینتون را حفظ کرده است یا نه گفت: ارتباط ما هیچ‌گاه قطع نمی‌شود، با هم صحبت می‌کنیم و مکالماتمان هم ضبط می‌شود.

محمود همچنین درمورد رابطه اخوان‌المسلمین و آمریکا گفت: هیلاری کلینتون به صورت رسمی و غیررسمی در موضوعات و مشکلات خاورمیانه از مسئولان اخوان‌المسلمین راهنمایی و کمک می‌خواست و ما به صورت روتین رابطه کاری با کلینتون داریم.

گفتنی است با انتشار این اظهارات روزنامه‌ها و جریانات رسانه‌های مخالف اخوان و مرسی آنرا به عنوان اعترافاتی برای همکاری اخوان‌المسلمین و سازمان سیا قلمداد کردند. این رسانه‌ها همچنین همسران محمد مرسی و هاشم القندیل را به عنوان کسانی که آموزش‌های سیاسی و تروریستی می‌دهند معرفی کردند.

۱۳۹۲/۱۱/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...