نسخه چاپی

واكنش دایی به تیتر روزنامه ۹۰

روزنامه نود روز یكشنبه گذشته با تیتر «دایی پرسپولیس را می‌خرد» از تمایل آقای گل جهان برای خرید یكی از پرطرفدارترین تیم‌های كشور و حتی جهان خبر داد.

به گزارش نما به نقل از روزنامه نود: روزنامه نود روز يکشنبه گذشته با تيتر «دايي پرسپوليس را مي‌خرد» از تمايل آقاي گل جهان براي خريد يکي از پرطرفدارترين تيم‌هاي کشور و حتي جهان خبر داد. محتواي جلسه يکشنبه شب مسئولان پرسپوليس در وزارت ورزش نيز ثابت کرد دايي تمايل دارد به همراه دوستان سرمايه‌دارش امتياز يا سهام باشگاه پرسپوليس را خريداري کند. آخرين حرفهاي سرمربي سرخپوشان پايتخت از نظرتان مي‌گذرد.

*در جلسه وزارت ورزش در خصوص چه مواردي بحث کرديد؟

جلسه بسيار خوبي را راجع به شرايط حال حاضر پرسپوليس و مشکلات پيش رو در وزارت ورزش برگزار کرديم ،البته بيشتر مباحث به واگذاري پرسپوليس مربوط بود.

در مورد فروش سهام پرسپوليس و واگذاري اين تيم به مردم حرف‌هايي مطرح شد که بر خود لازم مي‌دانم از امير خادم که با جديت اين مسئله را رو به جلو مي‌برد و با من هم دو جلسه برگزار کرد تشکري ويژه داشته باشم.

در اين جلسه حسين هدايتي و معاونان وزير هم حضور داشتند و نظرات خود را اعلام کردند و در خصوص مشکلات مالي زياد ما صحبت شد، درباره اين فصل نيز با جديت حرف‌هايي رد و بدل شد و راه‌حلي براي مشکلات قرار شد که پيدا شود.

*گويا اين بار خصوصي شدن پرسپوليس جدي است؟

مثل اينکه فراکسيون ۹۰ مجلس اعلام کرده بايد تا آخر سال سهام پرسپوليس واگذار شود که اين حرف‌ها به نظر من خيلي از مشکلات را حل مي‌کند. من عزمي را که از خادم ديدم او دوست دارد مشکلات را حل کند.

*در خصوص اخبار منتشر شده پيرامون جدايي‌تان از پرسپوليس چه نظري داريد؟

متاسفانه گاهي اوقات خيلي از چيزها مطرح مي‌شود که درست نيست اگر قرار بود يک ساله به پرسپوليس بيايم اصلا نمي‌آمدم. برنامه من سه ساله است و نتيجه عملکردم بعد از سه سال مشخص مي‌شود. خدا راشکر در سال اول نيز از برنامه عقب نيستيم و خوشبختانه با همت بچه‌ها رو به جلو مي‌رويم و حتي مي‌توانم بگويم که از برنامه خودمان جلوتر هم هستيم .

روزي از پرسپوليس مي‌روم که دينم را به مردم و بازيکنان ادا کنم. در صورتي از پرسپوليس رفتني هستم که مدير و مالکان جديد اين تيم من را نخواهند در غير اين صورت کسي نمي‌تواند مرا از اين تيم جواب کند البته بايد اين را بدانيم خيلي‌ها به مرور زمان خيلي زود رنگ عوض مي‌کنند. من تا روزي که هستم با قدرت کار انجام مي‌دهم تا شرمنده مردم و بازيکنان نباشم.

*آيا شما با دوستانتان قصد خريد پرسپوليس را داريد؟

خودم اصلا دنبال اين مسائل نيستم و نمي‌خواهم وارد سهام و خريد آن باشم اما شايد دوستانم دنبال اين کار باشند که من خبر ندارم. هستند عاشقاني که مي‌خواهند از جيبشان به پرسپوليس کمک کنند اما اگر دوست من بخواهد به اين موضوع وارد شود برايش مهم است چگونه سهام و چند درصد را مي‌خواهند واگذار کنند تا براساس آن وارد عمل شود اما من اصلا دنبال سهام و اين مسائل نيستم قبلا هم شايد پيشنهادي به من داده‌اند اما از سوي سرمايه‌گذاران ديگر که مي‌خواستند به پرسپوليس خدمت کنند.

*در مورد تساوي تيم‌هاي نفت و فولاد خوزستان چه نظري داريد؟

تساوي اين دو تيم ما را اميدوار کرد تا انشااله بتوانيم در چهار هفته آينده با حوادثي به بالاي جدول برسيم در اين چهار هفته بالاي جدولي‌ها با هم بازي دارند و اين به ما کمک مي‌کند تا راحت‌تر موفق شويم من به بچه‌ها گفتم خدا به ما لطف کرده و يکي از نتايج دلخواه‌مان به دست آمده است .انشااله ما هم بايد قدر اين لطف را بدانيم و با قدرت در بازي با صبا که مهمترين بازي ما است به ميدان برويم و فصل را تمام کنيم. بازي با صبا به نظرم يکي از مهمترين بازي‌هاي فصل پرسپوليس است.

* آيا تيمي براي حضور در ليگ قهرمانان آسيا از شما بازيکن کمکي خواسته‌؟

تا الان به ما پيشنهادي نشده است.

۱۳۹۲/۱۱/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...