نسخه چاپی

سرنخ مادر راز گم شدن دختر جوانش را فاش كرد

سرنخ مادر، كارآگاهان را به كشف جسد دختر 22 ساله و دستگیری قاتلش رساند.

به گزارش نما به نقل از جوان ایرانی، سرنخ مادر، كارآگاهان را به كشف جسد دختر 22 ساله و دستگيري قاتلش رساند. همه‌چيز از نيمه آبان ماه امسال شروع شد، دختر جواني پس از دعوا و درگيري با پدر و عمويش از خانه بيرون رفت و ديگر بازنگشت. ماجرا از آن قرار بود كه برخي از همسايه‌ها دختر 22 ساله را به همراه پسر جواني در شهر ديده بودند.



همين امر سبب شده بود تا نام دختر بر سر زبان‌ها بيفتد. وقتي خورشيد در نيمه آبان ماه امسال غروب كرد پدر و مادر از به خانه برنگشتن دختر22 ساله خود نگران شدند. دخترشان دير كرده بود و اين بي‌سابقه بود. پدر و مادر تا شب منتظر ماندند، به خانه اقوام و دوستان هم سر زدند اما هيچ‌كس خبري از دخترشان نداشت.



همين كه پدر و مادر مي‌دانستند چندي پيش دخترشان با جواني آشنا شده و برخي از آشنايان شايعاتي در اين باره را بر سر زبان‌ها انداخته‌اند، نگراني‌هايشان بيشتر مي‌شد. سرانجام پدر و مادر نگران، با مراجعه به كلانتري شهر ساحلي بنك در كنگان، از گم شدن دختر جوان‌شان خبر دادند. با اعلام آنها پرونده‌يي تشكيل شد و پيداكردن دختر در دستور كار كارآگاهان قرار گرفت تا معماي گم شدن او حل شود و پاسخي براي اين پرسش پيدا شود كه دختر 22 ساله كجاست؟


خيلي زود در شهر پيچيد كه دختر از خانه متواري شده است و حرف و حديث‌ها پدر و مادر را خجالت زده كرد. سرهنگ حسين باروني، رييس پليس آگاهي استان بوشهر در اين باره به« اعتماد» گفت: «با مراجعه خانواده دختر گمشده، پرونده‌يي با موضوع فقداني تشكيل شد و تحقيقات كارآگاهان آغاز شد. در تحقيقات اوليه، علاوه بر خانواده، ماموران تحقيقات محلي نيز انجام دادند و از آنجا كه همسايه‌ها از درگيري اعضاي خانواده با دختر خبر داده بودند، ظن كارآگاهان بيشتر به سوي خانواده رفت.»


سرانجام سرنخ اصلي براي دستگيري قاتل را مادر به دست ماموران داد.

سرهنگ باروني گفت: «مادر فقداني اطلاعاتي از درگيري پدر و عموي 33 ساله دختر با او در آخرين روزي كه در خانه بوده است را به ماموران داد و ماموران از پدر و عموي او سوالاتي كردند.»

سرانجام عموي دختر در بيست و پنجم ماه جاري به قتل اعتراف كرد. او نشاني محل اختفاي جسد را داد و به كارآگاهان گفت كه برادرزاده‌اش را به دليل نافرماني از خانواده و مشكلات اخلاقي كشته است.



سرهنگ باروني در اين باره گفت: «پليس به عموي 33 ساله دختر مشكوك شد و او در همان بازرسي‌هاي اوليه اعتراف كرد كه چون از شايعاتي كه در شهر درباره دختر مطرح شده خجالت مي‌كشيده است، برادرزاده‌اش را با تهديد به يكي از مزارع اطراف شهر برده و پس از كتك زدنش، او را در يك چاه كشاورزي عميق پرتاب كرده است.»



پليس به دنبال جسد، چاه را كه يكي از چاه‌هاي كشاورزي اطراف شهر بود، جست‌وجو و جسد را پيدا كرد. با تكميل پرونده، عموي 33 ساله دختر تحويل مراجع قضايي شد.

۱۳۹۲/۱۲/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...