نسخه چاپی

70 واگن جدید مترو تهران ترخیص شد

معاون حمل و نقل و ترافیك شهرداری تهران اظهار داشت: قطارهای جدید مترو هم در خطوط كنونی و هم در خطوط جدید به كارگیری خواهند شد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از حل مشکل تامین نقدینگی برای ترخیص واگن های مترو از گمرک توسط شهرداری تهران خبر داد و گفت: 70 واگن جدید مترو در حال حمل و آماده سازی که طی یک تا دو ماه آینده وارد خطوط می شوند.

به گزارش همشهری آنلاین،سید جعفر تشکری هاشمی با اعلام این خبر افزود: با هماهنگی های صورت گرفته مشکل تامین نقدینگی ترخیص واگن های مترو رفع شد و 10 رام قطار یا به عبارتی 70 واگن جدید مترو اکنون در حال حمل و آماده سازی هستند و به زودی وارد خطوط مترو تهران خواهند شد.

وی ادامه داد: محموله های بعدی واگن ها و تجهیزات مترو نیز به مرور وارد گمرک خواهند شد، در این میان امید است که اعتبارات قانونی و مصوب مترو به موقع پرداخت شود تا وقفه و خللی در روند ترخیص و ورود واگن ها ایجاد نشود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران اظهار داشت: قطارهای جدید مترو هم در خطوط کنونی و هم در خطوط جدید به کارگیری خواهند شد.

وی گفت: با افزایش تعداد قطارها، شاهد افزایش تعداد مسافران و ظرفیت جابه جای مترو تهران خواهیم بود و امید است که بتوانیم در سال 1404 (افق طرح جامع حمل ونقل و ترافیک شهر تهران) سهم مترو را در جابه جایی های شهری به 30 درصد افزایش دهیم.

۱۳۹۱/۲/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...