نسخه چاپی

نخستین فعالیت مشكوك عناصرفتنه در دانشگاه تهران بعد از عزل رهبر

در یك اقدام مشكوك انجمن دانشجویی نزدیك به جریان فتنه در دانشگاه تهران برای اولین بار قرار است یك فیلم توقیف شده جشنواره سی و یكم به اكران عمومی بگذارد.

بعد از برکناری فرهاد رهبر از ریاست دانشگاه تهران و انتخاب یکی از نزدیکان جعفر توفیقی به عنوان سر پرست این دانشگاه فعالیت گروه‌های دانشجویی طرفدار فتنه به فوریت وارد فاز جدیدی شده است.
انجمن اسلامی دانشگاه تهران که در ایام فتنه خصوصا در ماجراهای 13 آبان و ا6 آذر سال 88 به عنوان پیاده نظام دانشجویی جریان فتنه اقدام می کرد بعد از عزل فرهاد رهبر سریعا تدارک اقدامات مشکوک خو را آغاز کردند.

این تشکل که برخی از اعضای به عنوان سر شبکه‌های جاسوسی دانشجویی اقدام به همکاری با سرویس اطلاعاتی غربی در طول فتنه 88 می کردند در پاسخ به فعالیت تشکل های دانشجویی انقلابی به خصوص بسیج دانشجویی که فیلم‌های فاخر جشنواره فیلم فجر را در دانشگاه همراه با نقد فیلم پخش می‌کنند، در تلاش ‌اند که فیلم سینمایی مسئله دار همچون زندگی مشترک آقای محمودی و بانو را که سال گذشته توقیف شده بود پخش نمایند.
این در حالی است که از هفته قبل قرار بود که فیلم سینمایی فاخر شیار 143 به همت بسیج دانشجویی دانشگاه تهران روز یک شنبه چهارم اسفند به روی پرده نمایش رود که این انجمن در یک اقدام عجولانه برنامه اکران این ئفیلم را تدارک دید.
این حرکت انجمن صنفی مقابله مستقیم با فعالیت ‌های بسیج دانشجویی و هر گونه فعالیت ارزشی در سطح دانشگاه عنوان می شود.

۱۳۹۲/۱۲/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...