نسخه چاپی

نامه جبهه پیروان به مقام معظم رهبری

عکس خبري -نامه جبهه پيروان به مقام معظم رهبري

نایب‌رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: جبهه پیروان خط امام و رهبری اخیرا یك نامه سری به مقام معظم رهبری و یك تا دو نامه سری دیگر به حجت‌الاسلام روحانی رسال كرده است.

به گزارش نما؛ اسدالله بادامچیان نایب‌رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری صبح امروز (پنجشنبه) در اجلاس سراسری جبهه خط امام و رهبری اظهار داشت: جبهه پیروان اخیرا یک نامه سری به مقام معظم رهبری و یک تا دو نامه سری دیگر به رئیس‌جمهور ارسال کرده است.
وی در ادامه سخنان خود به معقوله وحدت در بین اصولگرایان اشاره و تاکید کرد: وحدت باید بین سایر اصولگرایان انجام گیرد و حتی اعضای ما در استان‌ها نیز باید با سایر اصولگرایان وحدت داشته باشند.
بادامچیان همچنین در خصوص جوان‌گرایی نیز گفت: افرادی همچون بنده امروز به پاییز و زمستان عمر خود رسیدیم بنابراین باید نسل جوان را جایگزین خود کنیم. آقای عسگراولادی نیز همواره می‌گفتند که دوست ندارند در سمت دبیرکلی حزب موتلفه از دنیا برود و امروز آقای حبیبی جایگزین ایشان است.
وی خاطرنشان کرد: باید بین اعضای جبهه پیروان خط امام و رهبری هماهنگی لازم در مواضع داشته باشند چراکه امروز اصلاح‌طلبان و لیبرال‌ها علی‌رغم اختلافاتی که با هم دارند درصدد رسیدن به هماهنگی لازم هستند بنابراین اصولگرایان نیز باید با هم هماهنگی داشته باشند.
وی درخصوص مواضع جبهه پیروان خط امام و رهبری درخصوص دولت تدبیر و امید نیز گفت: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند ما از دولت حمایت می‌کنیم و اگر انتقادی نیز بود انتقادات باید سازنده و مشوقانه باشد تا دشمن از آن سوءاستفاده نکند.
نایب‌رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری با بیان اینکه برخی از افرادی که با آقای روحانی کار می‌کنند اعتقادی به رئیس‌جمهور ندارند گفت: به علت همین عدم اعتقاد به رئیس‌جمهور دوست دارند زیرمجموعه خود را کاملا همسو با خود مهندسی کنند و به همین دلیل پس از مدتی و به سرعت با رئیس دولت به مشکل می‌خورند.
بادامچیان همچنین از توزیع سبد کالا بین مردم انتقاد و تصریح کرد: درخصوص هدفمندی یارانه‌ها نیز یک اشتباه بزرگ در حال رخ دادن است چراکه 73 میلیون نفر در دولت احمدی‌نژاد مشمول یارانه بودند و امروز دولت می‌خواهد صرفا به نیازمندان یارانه بدهد بنابراین مردم باید ثابت کنند که فقیر هستند که این سبب سوءاستفاده رسانه‌های بیگانه می‌شود.
وی ادامه داد: چند دهک بالای جامعه که نیاز نیست یارانه به آن اختصاص بیابد کاملا با بررسی حساب‌ها و اموال آنان مشخص است بنابراین دولت بهتر است این چند دهک را حذف کند.
وی بر ضرورت ثبات قیمت‌ها در بازار تاکید کرد و گفت: باید از تورم و گرانی کاذب جلوگیری شود.
نایب‌رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری در پایان از روند تعیین دبیرکل جبهه پیروان و انتخاب نواب پرداخت و گفت: تاکید داشتیم که بعد از مراسم چهلم آقای عسگراولادی این جلسه برگزار شود و آقای باهنر توانستند به سمت دبیرکلی جبهه برسند البته آقایان غفوری‌فرد و کوهکن هر دو رای مساوی آوردند بنابراین از آنان درخواست کردیم که هر دو به عنوان نواب جبهه باشند.
بادامچیان همچنین به حکم قصاص که روزنامه جدیدالتاسیس آسمان به آن پرداخته است اشاره و تصریح کرد: آنان چهره خود را نمایان کردند چراکه درک درستی از مسائل فقهی ندارند.

۱۳۹۲/۱۲/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...