نسخه چاپی

دریوزگی مهاجرانی در دربار سعودی یادآور گدایی منافقین از صدام است

مشاور امور بین الملل رئیس مجلس با اشاره به حضور علیرضا نوری‌زاده و عطا الله مهاجرانی در اجلاس الجنادریه، با بیان اینكه بهتر است این افراد از عاقبت گدایی منافیین از صدام حسین عبرت بگیرند، گفت: مدعیان دموكراسی، جیره‌خواران و نوكران دیكتاتورها شده‌اند.

حسین شیخ‌الاسلام مشاور امور بین‌الملل رئیس مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به اقدامات رژیم عربستان سعودی علیه ملت‌های منطقه گفت: رژیم عربستان فاشیست‌ترین رژیمی است که امروزه می‌توان در سطح جهان پیدا کرد، این رژیم نژادپرستی را علنی کرده و در این جهت صراحتاً گام بر می‌دارد.

وی افزود: اقدامات آل‌سعود تا جایی پیش رفته که امروزه این خانواده، کشور عربستان را نیز به نام خود کرده‌اند و نام این کشور را، به نام "عربستان سعودی" تغییر داده‌اند.

مشاور امور بین‌الملل رئیس مجلس تصریح کرد: کسانی که در این خانواده متولد می‌شوند، دارای حقوق مادی و معنوی خاصی هستند، از طرفی سمت‌های سیاسی و مهم حکومتی عربستان نیز فقط به این خانواده تعلق دارد و هیچ کس نمی‌تواند این سمت‌ها را تصاحب کند.

شیخ الاسلام اضافه کرد: آل‌سعود حتی در جنگ‌های 33 روزه و 22 روزه نیز علیه ملت‌های لبنان و فلسطین اقدام کرده و به طور غیر مستقیم کشتار مسلمانان لبنان و غزه را نیز تأیید کرد.

"به جز همه این موارد اعزام نیروهای سعودی به بحرین، دخالت در امور داخلی این کشور و سرکوب قیام ضد دیکتاتوری ملت بحرین نیز برگ دیگری از کارنامه جنایت‌بار آل‌سعود است."

وی در ادامه این گفت‌وگو خاطرنشان کرد: با همه این عملکرد سیاه و همراه با خیانت‌کارانه خاندان سعودی و رژیم حاکم بر عربستان، در روزهای گذشته علیرضا نوری‌زاده و عطاء‌الله مهاجرانی که سوابق روشنی در کمک به رژیم انگلیس و همکاری با شبکه ضد ایرانی بی‌بی‌سی دارند، از حاکمان جنایت‌کار عربستان گدایی هم کرده‌اند.

مشاور امور بین‌الملل رئیس مجلس ادامه داد: البته نوری‌زاده و مهاجرانی پیش از این نوکری خود به رژیم سلطنتی انگلیس را هم اثبات کرده بودند، ولی گدایی و دست درازی این فتنه‌گران در برابر رژیمی که قاتل مسلمانان بحرین و یمن است، وطن فروشی آشکار است.

شیخ‌الاسلام در پایان با بیان اینکه نوری‌زاده و مهاجرانی که مدعی آزادی، دموکراسی و حقوق‌بشر هستند، چطور توانستند جلوی پادشاه جنایت‌کار سعودی دست‌ دراز کنند، تأکید کرد: بهتر است که فتنه‌گران از عاقبت منافقین درس بگریند چرا که روزی مسعود رجوی و اعضای دیگر گروهک تروریستی منافقین با صدام حسین دیدار کرده و از وی گدایی کرده بودند، اما سرانجام پس از سال‌ها وطن‌فروشی به جز ذلت چیزی عاید آنها نشد.

۱۳۹۰/۱۱/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...