نسخه چاپی

احتمال قطعی برق در تابستان ۹۳ و ۹۴

فلاحتیان با ذكر این نكته كه تمام تلاشمان را برای رفع خاموشی خواهیم كرد، اظهار داشت: با همت و تعامل مسئولین و راهبردهایی كه برای این منظور تعیین شده است امیدواریم تابستان ۹۴ را بدون مشكل سپری كنیم.

به گزارش نما به نقل از برق نیوز، معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی با ابراز نگرانی نسبت به خاموشی در تابستان آینده گفت: اگر اوضاع به همین منوال بگذرد مطمئناً در تابستان ۹۴ با خاموشی روبرو می‌شویم.

با این حال فلاحتیان با ذکر این نکته که تمام تلاشمان را برای رفع خاموشی خواهیم کرد، اظهار داشت: با همت و تعامل مسئولین و راهبردهایی که برای این منظور تعیین شده است امیدواریم تابستان ۹۴ را بدون مشکل سپری کنیم.

معاون وزیر نیرو گفتوی با بیان اینکه بهبود فضای کسب و کار در حوزه صنعت برق عامل محرک در رفع این مشکل است؛ تصریح کرد: با ساماندهی اقتصاد برق و ایجاد انگیزه برای بخش خصوصی مطمئناً مشکلات موجود در زمینه‌ی ساخت نیروگاه از بین خواهد رفت.

مهندس فلاحتیان در پایان خاطرنشان کرد: نگرانی‌ها همواره در خصوص تأمین برق وجود دارد.

به گزارش برق نیوز، این اظهارات معاون برق و انرژی وزارت نیرو در حالی صورت می گیرد که پیش از این، برخی از کارشناسان صنعت برق نسبت به خاموشی گسترده در تابستان سال ۹۳ و ۹۴ در ضورت ادامه روند فعلی بارش‌ها و همچنین تحرکات وزارت نیرو در احداث نیروگاه‌های جدید و همچنین عدم پرداخت مطالبات وزارت نیرو هشدار داده بودند.

به طور مثال مسعود حجت قائم مقام سابق توانیر در مصاحبه ای که چند هفته پیش منتشر شد، پیش بینی کرده بود که در تابستان ۹۳ تا حدودی با خاموشی پراکنده مواجه خواهمی بود و در تابستان ۹۴ کشور، شاهد خاموشی سنگین‌تری خواهد بود.

۱۳۹۲/۱۲/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...