نسخه چاپی

مذاكرات محرمانه سازمان ملل با تروریست ها

نشریه آمریكایی «فارین پالسی»، از مذاكرات محرمانه مقام های سازمان ملل متحد با سركردگان گروه تروریستی جبهه النصره در سوریه خبر داد.

به گزارش نما به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، نشریه فارین پالسی نوشت: مسئولان سازمان ملل متحد با سرکردگان جبهه النصره به طور غیررسمی وارد مذاکره شده اند تا آنها را متقاعد کنند که اجازه دهند کاروان های کمک های انسانی، وارد مناطق تحت کنترل آنها شود.

مقام های سازمان ملل درحال گفت وگو و تماس با این سرکردگان هستند که محور این مذاکرات و تماس ها در بیشتر موارد، اجازه دادن جهت ورود کمک های سازمان ملل به مناطق تحت کنترل آنها است.

این نشریه به نقل از یک مسئول عالی رتبه سازمان ملل متحد نوشت: تماس ها در این خصوص بین مسئولان سازمان ملل متحد و سرکردگان جبهه النصره به صورت کاملا محرمانه ادامه دارد و این تماس ها رو در رو نیست بلکه به صورت تلفنی یا از طریق اسکایپ می باشد.

این نشریه آمریکایی افزود: این تماس ها بسیار حساس است و مسئولان سازمان ملل نگران هستند که فاش شدن این گفت وگوها سبب انتقادهای گسترده از این سازمان بین المللی شود که چرا، با تروریست ها وارد گفت وگو شده است، زیر این امر به تروریست ها نوعی مشروعیت می بخشد.

۱۳۹۲/۱۲/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...