نسخه چاپی

بی‌اطلاعی مربی ذوب‌آهن از حضور كریمی

مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن از تغییرات سرمربی این تیم اظهار بی‌اطلاعی كرد.

به گزارش نما ، اکبر محمدي در واکنش به خبر تغييرات در کادر فني تيم فوتبال ذوب‌آهن و حضور فيروز کريمي به جاي مجتبي تقوي در راس هدايت فني اين تيم اظهار کرد: من از اين تغييرات عنوان شده بي‌اطلاع هستم! آخرين جلسه‌اي ما با مديرعامل باشگاه ذوب‌آهن يکشنبه‌شب بود که در آن مجتبي تقوي سرمربي تيم هم حضور داشت. در آن جلسه بر حمايت قاطع از کادر فني تاکيد شد و ما هم برنامه‌اي را براي سه مسابقه پاياني ذوب‌آهن در ليگ ارايه کرديم. اين برنامه مورد پذيرش مديران باشگاه قرار داشت و مشغول برنامه‌ريزي هستيم. هنوز هيچ مسئولي از سوي باشگاه درباره تغييرات در کادر فني با من صحبتي نکرده است.

به گزارش ايسنا، وي در پاسخ به اينکه با شرايط موجود چقدر به بقاي ذوب‌آهن در ليگ امسال اميدوار هستيد، به ايسنا گفت: ضمن احترامي که براي تمام تيم‌هاي ليگ قائل هستم اما از نظر من ذوب‌آهن نسبت به همه تيم‌هاي کانديداي سقوط به دسته يک، شايستگي بيشتري براي ماندن در ليگ برتر دارد. معتقدم با اجراي برنامه‌ها مي‌توانيم نتايج مناسبي در سه بازي باقيمانده ليگ بگيريم. حل مشکلات ذوب‌آهن و کسب موفقيت براي اين تيم نياز به يک عزم جدي دارد. ما با آگاهي از شرايط اين تيم به ذوب‌آهن بوديم و همه بايد کمک کنند تا در ليگ برتر بمانيم.

مربي ذوب‌آهن تاکيد کرد: رهايي از وضع موجود کار يک نفر يا دو نفر نيست. اين تيم سه سال است با مربيان مختلف همين شرايط را دارد و فکر مي‌کنم مشکلاتش بايد عميق‌تر بررسي شود و در وهله اول تلاش کنيم در ليگ برتر بماند و پس از آن برنامه‌ريزي بلندمدتي را براي آينده ذوب‌آهن داشته باشيم.

۱۳۹۲/۱۲/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...