نسخه چاپی

راننده پراید در میان شعله‌های آتش سوخت

بر اثر برخورد شدید یك دستگاه خودرو پراید با یك دستگاه كامیون در پارس‌آباد، پراید آتش گرفت و راننده آن در میان شعله‌های آتش سوخت.

به گزارش نما به نقل از فارس، بر اثر برخورد شدید یک دستگاه خودرو پراید با یک دستگاه کامیون در پارس‌آباد، پراید آتش گرفت و راننده آن در میان شعله‌های آتش سوخت.

ظهر امروز بر اثر برخورد شدید یک دستگاه خودرو پراید با یک دستگاه کامیون در پارس‌آباد، پراید آتش گرفت و راننده آن در میان شعله‌های آتش سوخت.

رئیس جمعیت هلال احمر پارس‌آباد با تایید این خبر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس گفت: در این حادثه دلخراش که نزدیکی قشلاق «فتحعلی» در محور پارس آباد ـ اردبیل به وقوع پیوست، پراید بر اثر آتش‌سوزی از بین رفت و راننده آن که در داخل ماشین گیر کرده بود در همان لحظات اول در آتش سوخت و جان خود را از دست داد.

پرویز حیدری افزود: نیروهای امدادی مستقر در پایگاه هلال احمر «سربند» بلافاصله پس از کسب اطلاع، به محل اعزام شدند که متاسفانه قبل از رسیدن امدادگران راننده پراید جان خود را از دست داده بود.

وی، با بیان اینکه با استفاده از دستگاه ست نجات و بریدن خودرو جسد کاملاً سوخته راننده پراید از میان آهن‌پاره‌ها، بیرون کشیده شد افزود: در این حادثه، راننده به حدی سوخته بود که امکان شناسایی هویت وی میسر نشد.

رئیس جمعیت هلال احمر پارس‌آباد گفت: در این تصادف راننده کامیون نیز دچار مصدومیت سطحی شده بود که توسط امدادگران مداوا گردید.

علی لطفی فرمانده پلیس راه سربند پارس‌آباد علت حادثه را انحراف به چپ راننده پراید دانست و خواستار کنترل دقیق رانندگان در جاده‌ها شد.

به دنبال این حادثه نماینده مردم شهرستانهای بیله‌سوار و پارس‌آباد در مجلس شورای اسلامی با تسلیت به خانواده داغدار این حادثه تلخ و غم‌انگیز خواستار رسیدگی مسئولان به وضعیت جاده و اصلاح نقاط حادثه‌خیز این محور شد.

جاده ارتباطی پارس‌آباد ـ اردبیل از پرترددترین و در عین حال مرگ‌بارترین محورهای ارتباطی استان و کشور است که سالانه ده‌ها نفر در این مسیر بر اثر حوادث جاده‌ای کشته و یا زخمی می‌شوند.

۱۳۹۲/۱۲/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...