نسخه چاپی

نظر دایی درباره بازی‌های باقی‌مانده لیگ

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس به انتقاد از تیمهایی پرداخت كه به زعم او مسابقات را شُل گرفته و همه توان خود را به كار نمی‌گیرند.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس به انتقاد از تیمهایی پرداخت که به زعم او مسابقات را شُل گرفته و همه توان خود را به کار نمی‌گیرند.

علی دایی بعد از برتری 3 بر یک پرسپولیس مقابل صبا اظهار داشت:‌ تیم ما به ویژه در نیمه دوم یکی از زیباترین بازی‌های خود را انجام داد. در نیمه نخست کمی مشکل داشتیم اما خدا را شکر به 2 گل رسیدیم.

وی افزود:‌ کمی هم خوش‌شانس بودیم که پنالتی صبا به گل تبدیل نشد البته آن پنالتی شبهه‌برانگیز بود و نمی‌دانم چگونه پنالتی اعلام شد. همچنین یکی، دو صحنه برای تیم صبا هم مشکوک به آفساید بود. خدا را شکر می‌کنم که در نهایت نیمه نخست را 2 بر صفر به سود خود پایان دادیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس یادآور شد: در نیمه اول با سیستم 2-4-4 بازی می‌کردیم و 2 مهاجم در اختیار داشتیم اما در نیمه دوم با توجه به اینکه به اهداف خود رسیده بودیم یک مهاجم کم کردیم و با سیستم 1-3-2-4 بازی کردیم که خوشبختانه باز هم صاحب موقعیت شدیم و تنها نباید آن گل آخر را دریافت می‌کردیم.

دایی ادامه داد: به غیر از آن یک گل در سایر زمان‌ها به نحو احسن بازی کردیم. من این نتیجه را به پرسپولیسی‌ها تبریک می‌گویم و از هواداران تیم خود تشکر می‌کنم.

وی در واکنش به این اظهارنظر مرفاوی که تاکید کرده بود پرسپولیس خوب نبوده و بیشتر با اشتباهات تیمش پرسپولیس صاحب موقعیت شده است، گفت: به نظر ایشان احترام می‌گذارم. او بزرگ‌تر من است و هر کسی نظری دارد اما بازی نیمه دوم را مرور کنید و ببینید که ما چقدر بی‌دقت بودیم و در پاس‌های نهایی دقت زیادی نداشتیم که اگر اینگونه بود نتیجه به طرز دیگری رقم می‌خورد. ما موقعیت‌های زیادی را خلق کردیم و بچه‌های ما خوب بازی کردند که از آنها تشکر می‌کنم.

سرمربی پرسپولیس در بخش پایانی صحبت خود در نشست خبری پایان بازی پرسپولیس - صبا عنوان کرد: جا دارد همین جا از تیم‌هایی مانند ملوان یک تشکر ویژه داشته باشم. آنها فیرپلی را نشان می‌دهند و می‌گویند که بازی جوانمردانه چگونه است. این تیم‌ها کار بزرگی را انجام می‌دهند، با تمام وجود کار می‌کنند و با قوای زیاد به مصاف حریفان می‌روند. جا دارد همین جا از محجوب رفیق خوبم تشکر کنم که یک تیم خوب را با مدیریت مناسبش در نیم‌فصل دوم روانه مسابقات کرده است.

دایی ادامه داد: به نظرم تیم‌هایی که لیگ را شُل می‌گیرند به تیم‌های بالای جدول و پایین جدول خیانت می‌کنند. 4، 5 تیم در بالای جدول به دنبال قهرمانی و 4، 5 تیم در پایین جدول برای بقا تلاش می‌کنند. بهتر است تیم‌ها لیگ را شُل نگیرند و نهایت تلاش خود را به کار گیرند. امیدوارم در پایان آن تیمی که شایسته است قهرمان شود.

۱۳۹۲/۱۲/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...