نسخه چاپی

پریسا كوچولو، راز سرقت پدرش از مسكن مهر را فاش كرد!

با توجه به اظهارات پریسا مبنی بر اینكه پدرش تعدادی وسایل را شب گذشته به منزل آورده‌ است، هماهنگی‌ لازم با مقام قضایی برای بازرسی از منزل متهم صورت گرفت و ماموران در این بازرسی، وسایل سرقتی را كشف كردند.


مردي كه در جريان تحقيقات پرونده اختلاف خانوادگي به كلانتري مهدي‌شهر مراجعه كرده بود، سارق از آب درآمد.

به گزارش ايسنا، در پي اعلام وقوع سرقت منزل به مركز فوريت‌هاي پليسي 110 مهديشهر در مسكن مهر، ماموران انتظامي براي بررسي موضوع به محل اعزام شدند و در بررسي‌ها مشخص شد سارق با زور و تهديد، نگهبان مجتمع را در يكي از واحدها حبس كرده و تعدادي وسايل را به سرقت برده است.

نگهبان اين مجتمع پس از انتقال به مقر پليس آگاهي در تحقيقات اظهار داشت: سارق به همراه دختر خردسالش كه چندين بار او را «پريسا» صدا زده اقدام به سرقت كرده است كه در پي اظهارات وي، چهره نگاري و تحقيقات پليس ادامه داشت تا اين كه فردي به همراه دختر خردسال خود براي انجام مراحل پرونده اختلاف خانوادگي به كلانتري مراجعه كرد و چند بار هم دخترش را پريسا صدا زد كه همين موضوع ظن ماموران را برانگيخت و چند سوال ماموران پليس از پريسا منجر به شناسايي سارق شد.

با توجه به اظهارات پريسا مبني بر اينكه پدرش تعدادي وسايل را شب گذشته به منزل آورده‌ است، هماهنگي‌ لازم با مقام قضايي براي بازرسي از منزل متهم صورت گرفت و ماموران در اين بازرسي، وسايل سرقتي را كشف كردند.

متهم در بازجويي‌هاي پليس به انجام سرقت از مسكن مهر مهديشهر اعتراف كرد و به همراه پرونده‌اش به دادسرا اعزام شد.

۱۳۹۱/۲/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...