نسخه چاپی

سرقت اموال نمازگزاران در حین سجده

عکس خبري -سرقت اموال نمازگزاران در حين سجده

رئیس پلیس آگاهی غرب استان تهران از دستگیری زنی خبر داد كه اموال نمازگزاران مصلای نماز جمعه شهریار را می‌ربود.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، سرهنگ خدادادی در تشریح این خبر گفت: با دریافت پرونده‌ای از کلانتری صبا شهر شهریار در مورد دستگیری زنی که اقدام به سرقت اموال نمازگزاران می‌کرد مراتب بصورت ویژه در دستور کار اداره مبارزه با سرقت این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: این زن که اعتیاد به شیشه داشته با شگردی خاص اقدام به سرقت اموال و محتویات کیف خانم های نمازگزار در هنگام برپایی نماز در مساجد و مصلای این شهر می‌کرد.

خدادادی ادامه داد: متهم در اعترافات به بزه ارتکابی خود معترف شده و بیان داشت که حدود 6 ماه است در هنگام انجام فرایض دینی به مساجد و حسینیه‌ها قسمت زنان رفته و پس از اینکه نمازگزاران به سجده می رفتند اقدام به سرقت کیف یا گوشی آنان کرده و از محل متواری می‌شد.

خدادادی خاطر نشان کرد: از متهم تعدادی سیم کارت مسروقه متعلق به مالباختگان کشف که با توجه به شگرد سارق و بررسی دقیق از جرایم اتفاق افتاده، تعدادی از شکات دعوت که به محض مشاهده متهم را شناسایی کرده که در نهایت به 15 فقره سرقت به این شیوه اعتراف کرد.

رئیس پلیس آگاهی غرب استان تهران در پایان عنوان کرد: علل و انگیزه سرقت اعتیاد شدید وی به مواد مخدر از نوع شیشه و فقر مالی متهم بوده که با قرار بازداشت موقت توسط مقام قضایی، روانه زندان شد.

۱۳۹۲/۱۲/۳

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...