نسخه چاپی

خبرچین استقلال رسماً تأیید شد

«استقلال در رختكن خود جاسوس دارد.» این خبر را میرشاد ماجدی هم تایید كرده است.

به گزارش نما، سرپرست تیم استقلال که از درز اخبار گوناگون از رختکن و دیگر جاهایی استقلال به شدت ناراحت است گفت:

واقعا برای کسی که اخبار رختکن را به بیرون آورده است، متاسفم حتی اگر این شخص میرشاد ماجدی باشد. بی‌تردید اگر بدانیم چه کسی این کار را کرده است و آن شخص را پیدا کنیم او دیگر در استقلال جایگاهی نخواهد داشت.

یک تیم با این همه طرفدار ۴-۲ شکست خورده است و همه رسانه‌ها نسبت به آن حساس هستند آن وقت می‌خواهید مربیان استقلال نسبت به آن حساس نباشند. قلعه‌نویی همانطور که بازیکنان را تشویق می‌کند و بعد از باخت‌ها هم مسوولیت را بر گردن می‌گیرد یک جایی هم ممکن است برای بهتر شدن تیم داد بزند، تازه من فکر می‌کنم مسائل را برعکس نمایش دادند چرا که موضوع خاصی در رختکن نبود، یک مربی حق دارد بازیکنانش را بازخواست کند. قلعه‌نویی مربی کوچکی نیست و کارش را بلد است. آن شخص نباید ناجوانمردانه اخبار رختکن را به بیرون منتقل می‌کرد.

در جریان سفری که استقلال به رشت داشت یکی از افرادی که با استقلال بود خبر نقص فنی هواپیمای حامل استقلالی‌ها در آسمان رشت را به سایت باشگاه استقلال داده بود که این خبر دقایقی بعد از روی سایت باشگاه استقلال برداشته شد.

امیر قلعه‌نویی هم از ماجرای خبرچینی آن اتفاق ناراحت است و هم از خبرچینی درباره صحبت‌هایی که میان بازیکنان رد و بدل می‌شود. حالا پای چه کسی وسط است خدا می‌داند. اینکه آن شخص بازیکن است، مسوول است، همراه است، مربی، تدارکات، ماساژور و یا…

۱۳۹۲/۱۲/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...