نسخه چاپی

احزاب نتوانسته اند با مردم پیوند بخورند

عکس خبري -احزاب نتوانسته اند با مردم پيوند بخورند

معاون سرپرست نهاد ریاست جمهوری در یزد با اشاره به اینكه دولت به تمام قول و قرارهایش پایبند است، گفت: دولت به تنهایی قادر به حل مشكلات نیست.

به گزارش نما؛ مرتضی بانک معاون ‌سرپرست نهاد ریاست جمهوری شامگاه جمعه در همایش حزب اعتدال و توسعه یزد، اظهار کرد: ما در دوره‌ای دولت را تحویل گرفتیم که مطمئنا شرایط تحویل‌گیری بسیار نابسامان بوده است.
وی با اشاره به اینکه مشکلات ایران اسلامی در این زمان بسیار ناراحت کننده بود، در ارتباط با ضرورت فعالیت احزاب سیاسی، افزود: حرکت سیاسی بدون احزاب و تشکل‌های سیاسی امکان‌پذیر نیست،‌ ما باید قفل جلوگیری از فعلیت‌ها و حرکت‌های احزاب را از بین ببریم و در مشارکت‌های مردم با احزاب تلاش کنیم.
معاون سرپرست نهاد ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: احزاب و گروه‌های سیاسی در سال‌های گذشته نتوانسته‌اند با مردم پیوند بخورند که کم‌کاری احزاب و شرایط موجود سیاسی دو دلیل اصلی این موضوع است.
وی تصریح کرد: اگر تشکل‌های فعال ما جامع بوده و بتوانند برای اداره حکومت برنامه‌هایی داشته باشند، پایه‌های استوار و محکمی برای نظام و اعتماد‌سازی مناسب برای دیگر مردم نسبت به احزاب ایجاد می‌شود.
بانک اضافه کرد: کار حزبی در ایران بسیار مهم و ارزشمند است و تمام احزاب باید در مرحله اول به فکر کامل شدن و تکامل افکار و برنامه‌های خود باشند و بحث فراگیر شدن احزاب و پیوند آن با مردم را در اولویت فعالیت و اقدامات خود قرار دهند.
معاون سرپرست نهاد ریاست جمهوری تاکید کرد: فعالیت‌های سیاسی پایان‌پذیر نیست و فقط با امید به اقدامات و فعالیت‌های دیگران انجام نمی‌شود، ما باید روش‌های مختلف رسیدن به هدف را بررسی کنیم و تمام ضوابط سیاسی در ارتباط با احزاب را مورد مطالعه قرار دهیم.
وی افزود: ما باید لحظه به لحظه در کنار دولت باشیم و مسئولان نظام را در حل و فصل مشکلات یاری کنیم.
معاون ‌سرپرست نهاد ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: فقط شکایت کردن و طرح مشکلات کافی نیست و احزاب سیاسی باید برای تمام مشکلات و شکایات راه حل پیدا کنند.
بانک خاطرنشان کرد: هر نظامی باید برای رسیدن به قدرت با عوامل همراه خود تعامل بیشتری برقرار کند و در غیر این صورت به مشکل بر می‌خورد.
وی افزود: مسائل و مشکلات با مشارکت مردم و نظام قابل حل هستند و باید بدانیم که دولت به تنهایی قادر نیست مشکلات موجود را بر طرف کند.
معاون سرپرست نهاد ریاست جمهوری اضافه کرد: دولت تدبیر و امید به قول و قرارهای خود به صورت جدی پایبند بوده و تنها نیازمند حمایت و همراهی جدی مردم است.
معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار یزد هم در این مراسم با اشاره به اینکه برگزاری چنین همایش‌هایی می‌تواند سبب جلب بیشتر مردم به فعالیت‌های سیاسی شود، اظهار کرد: امروز جامعه ما نیازمند مشارکت و حمایت سیاسی در جهت مشارکت مردم در زمنیه‌های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی است.
محمد‌علی طالبی بر نقش مردم در تصمیم‌گیری‌های دولت تاکید کرد و افزود: امروز دولت تدبیر و امید نیازمند حضور مردم در مباحث سیاسی، اجتماعی و فرهنگی است.
وی خاطرنشان کرد: تمام حمایت‌های خود را به عنوان نماینده دولت از احزاب و گروه‌های سیاسی که در راستای حفظ و برقراری مشارکت ملت با دولت حرکت می‌کنند، اعلام می‌کنیم.

۱۳۹۲/۱۲/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...