نسخه چاپی

كی‌روش به سیموئز: از تهران رفتی دیگر برنگرد

اتفاقی كه یك ماه قبل رخ داد، سرانجام فاش شد. آنتونیو سیموئز دستیار اول كارلوس كروش، روز گذشته در گفت و گو با روزنامه ركورد پرده از پایان همكاری خود با تیم ملی ایران برداشت و گفت: «به دلایل شخصی تصمیم به ترك ایران گرفتم.» او در پاسخ به این سوال كه جدایی شما مربوط به موضوع یا شخص خاصی است، توضیح داد: «مشكلی با كروش و فدراسیون فوتبال ایران نداشتم.

به گزارش نما به نقل از خبرآنلاین: اتفاقی که یک ماه قبل رخ داد، سرانجام فاش شد. آنتونیو سیموئز دستیار اول کارلوس کروش، روز گذشته در گفت و گو با روزنامه رکورد پرده از پایان همکاری خود با تیم ملی ایران برداشت و گفت: «به دلایل شخصی تصمیم به ترک ایران گرفتم.» او در پاسخ به این سوال که جدایی شما مربوط به موضوع یا شخص خاصی است، توضیح داد: «مشکلی با کروش و فدراسیون فوتبال ایران نداشتم. تنها به خاطر مسایل شخصی چنین تصمیمی گرفتم و یکی از دلایل بازگشتم به پرتغال، مرگ اوزه بیو هم بود.» رکورد در پایان نوشت، سیموئز 2 ماه بعد از پایان 70 سالگی اش تصمیم گرفت از تیم ملی ایران جدا شود.

اما دلیل اصلی جدایی سیموئز در آستانه جام جهانی همین موضوع بود؟ تنها دلایل شخصی؟ به گزارش خبرورزشی؛ جدایی این مربی کهنه کار پرتغالی، دلیلی غیر از «دلیل شخصی» داشته است. شنیده های موثق حکایت از آن دارد که سیموئز یک ماه پیش، تهران را به حالت قهر ترک کرده است. ماجرا از این قرار است که سیموئز از کارلوس کروش می خواهد که به او مرخصی بدهد تا به پرتغال بازگردد. سرمربی تیم ملی هم به این دستیار اولش می گوید که به اندازه کافی مرخصی رفته و باید در تهران بماند. سیموئز پاسخ می دهد بلیت سفر به پرتغال را گرفته و یک روز بعد تهران را ترک می کند. کارلوس کروش در این لحظه رو به او می گوید: «اگر تهران را ترک کردی و به پرتغال رفتی، دیگر برنگرد.» سیموئز هم که رابطه نزدیکی با کروش دارد، پس از شنیدن این جمله از سرمربی تیم ملی جدا می شود و یک روز بعد تهران را ترک می کند. او از آن زمان تا به حال، به تهران بازنگشته است و فدراسیون فوتبال هم ترجیح داد این خبر را پنهان نگاه دارد. به دلیل جدایی سیموئز بود که علی کفاشیان از حضور یک دستیار ایرانی در کنار کروش حرف زد و گفت: «با او حرف می زنیم تا یک دستیار ایرانی به جام جهانی ببرد.» موضوعی که البته کارلوس کروش با آن مخالفت کرده است.

این مربی نزدیک به یک ماه بعد از جدایی سیموئز، یک دستیار برزیلی به تیم ملی ایران آورد که روز پنجشنبه نوشتیم او بدنساز و آنالیزور است ولی دیروز خبر رسید شاید همین مربی به عنوان دستیار اول کنار دست کروش قرار بگیرد. آنها که از رابطه نزدیک کروش و سیموئز خبر دارند، از وقوع چنین اتفاقی تعجب کرده اند ولی همین افراد بهتر از همه می دانند کارلوس در کار شوخی ندارد و حتی حاضر است به این راحتی از کنار همکاری با یکی از نزدیک ترین دوستانش بگذرد. این برخورد به قدری جدی بوده که سیموئز با علاقه وافر حضور در جام جهانی، قید این تورنمنت را زده و به پرتغال بازگشته است.

۱۳۹۲/۱۲/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...