نسخه چاپی

امتیاز گیری حداكثری غرب از ایران

عکس خبري -امتياز گيري حداکثري غرب از ايران

یك عضو كمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی عدم خوشبینی رهبری به آمریكا را هشداری به مذاكره كنندگان برای هوشیاری بیشتر در مذاكرات جامع عنوان كردند.

به گزارش نما؛ به نقل از فارس ، عباسعلی منصوری نماینده مردم کاشان و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری درباره غیرقابل اعتماد بودن آمریکا و ضرورت توجه به این مسئله، گفت: به نظر من مقام معظم رهبری این سخن را در جایگاه راهبری نظام و به خصوص آغاز دور جدید مذاکرات هسته‌ای بین ایران و کشورهای عضو 1+5 بیان کردند.
وی افزود: مذاکرات هسته‌ای در دور جدید بسیار حساس‌تر از مذاکرات قبلی است و کوچک‌ترین اشتباهی می‌تواند به منافع ملی کشور آسیب‌های فراوانی وارد کند.
نماینده مردم کاشان ادامه داد: غرب با استفاده از تمام امکانات خود به دنبال امتیازگیری حداکثری از ایران است و مذاکره‌کنندگان ایرانی باید به این نکته توجه بکنند که هر قدمی باید با احتیاط زیادی برداشته شود.
منصوری گفت: تجربه ثابت کرده است که غرب و به خصوص آمریکا با تفاسیر مختلف از یک توافقنامه به دنبال این است تا اهداف اولیه خود را محقق کند.
وی افزود: از همین‌رو است که آمریکا غیرقابل اعتماد است و عدم خوشبینی رهبری نیز هشداری به مذاکره‌کنندگان برای دقت بیشتر در جریان مذاکرات توافقنامه جامع است.

۱۳۹۲/۱۲/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...