نسخه چاپی

مجلس دولت را در این راه همراهی كند

عکس خبري -مجلس دولت را در اين راه همراهي کند

اقتصاد مقاومتی در واقع یك انقلاب است. دولت و مجلس باید یك سیاست كلی برای این راه تعریف كنند.

به گزارش نما؛ به نقل از برنا، سید راضی نوری نماینده شوش در مجلس شورای اسلامی با تاکید بیانات معظم رهبر انقلاب در خصوص اقتصاد مقاومتی گفت: ما امروز با اقتصاد مقاومتی یک انقلاب را شروع کردیم برای محقق شدن این انقلاب یک برنامه ریزی جامع باید داشته باشیم و وقتی نه شرقی و نه غربی اعلام کردیم یعنی یک جنگ تحمیلی پیش آمده است.
وی در ادامه افزود:ما با توجه به پیام مقام معظم رهبری به جنگ تحمیلی و اقتصادی رسیدیم وقتی یک تحریم برعلیه ایران وضع می کنند یک طرفه و ظالمانه است . آمریکا آن را اعمال کرده و جنگی است که نمی شود منکر آن شد پس ما برای این جنگ باید با توجه به تحمل خود به نتیجه مطلوب برسیم.
وی در ادامه تصریح کرد: ما یک کشور چهار فصل و نعمات خداوندی زیادی داریم مانند گردشگری، کشاورزی، صنعت و ... بودجه ما باید بر مبنای این ها تنظیم شود و اقتصادانان و نخبگان هم می توانند ارتش این جنگ باشند.
وی در ادامه اظهار داشت:دولتمردان و مجلس می توانند یک سیاست کلی تعریف کنند و براساس آن حرکت کنند. سیاست هایی که رهبر معظم انقلاب هفته گذشته اعلام کرده و رئیس جمهور هم آن را قبول کرده پس مجلس و دولت باید به آن توجه ویژه کنند و در راستای برنامه پنج ساله و چشم انداز توسعه حرکت کنیم و برای تمام نقشه هایی که برای ما ایجاد کرده اند خود یک راهکار بیندیشیم و با امید به هم و مشارکت مردم به این مشکلات قائل می آییم.

۱۳۹۲/۱۲/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...