نسخه چاپی

فتح‌الله‌زاده:

پرسپولیس تا به استقلال برسد، لیگ تمام شده !

مدیرعامل باشگاه استقلال معتقد است پرسپولیس تا بخواهد در جدول رده‌بندی لیگ برتر به آبی‌پوشان برسد این رقابت‌ها به اتمام رسیده است.

به گزارش نما علی فتح‌الله‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره آشتی امیر قلعه‌نویی و عادل فردوسی‌پور در جریان دیدار پیشکسوتان استقلال و رسانه ورزش اظهار داشت: این 2 نفر یکدیگر را در کمپ استقلال دیدند و احوال‌پرسی کردند. من تلاشی برای آشتی دادن قلعه‌نویی و فردوسی‌پور انجام ندادم اما هر 2 نفر ورزشی هستند و هر چقدر ارتباط آنها با هم بیشتر شود، به سود فوتبال ما است.

پرسپولیس تا بخواهد به استقلال برسد، لیگ تمام شده است!
وی در مورد رسیدن پرسپولیس به 2 امتیازی استقلال پس از پیروزی 3 بر یک این تیم مقابل صبای قم تصریح کرد: پرسپولیس به 2 امتیازی ما رسید اما پرسپولیس تا بخواهد به استقلال برسد، زمان می‌برد و لیگ به پایان می‌رسد! البته خوشحالم پرسپولیس به جمع مدعیان لیگ بازگشت، چون حق این تیم بود که در رده تیم‌های بالای جدول قرار گیرد. پرسپولیس هواداران خوبی دارد و دوست دارم که این تیم در جمع تیم‌های بالای جدول حضور داشته باشد.

هواداران پرسپولیس به من احترام می‌گذارند
مدیرعامل باشگاه استقلال در حالی از هواداران پرسپولیس تعریف کرد که روز گذشته در جریان دیدار پرسپولیس - فولاد، آنها علیه وی شعار سر دادند. فتح‌الله‌زاده در این خصوص به تسنیم گفت: از آنهایی که این کار را انجام دادند، تعجب می‌کنم. بیشتر طرفداران پرسپولیس وقتی من را می‌بینند، احترام می‌گذارند. با این شرایط نمی‌دانم چرا برخی از آنها علیه من شعار داده‌اند!

اگر دوستان قلعه‌نویی استقلال را بخواهند، کمک‌شان می‌کنم
فتح‌الله‌زاده در واکنش به اظهارات امیر‌رضا خادم، نماینده تام الاختیار وزارت ورزش و جوانان در بحث خصوصی‌سازی پرسپولیس و استقلال مبنی بر اینکه امیر قلعه‌نویی و دوستانش چراغ خاموش در فکر مالکیت باشگاه استقلال هستند، گفت: از این موضوع خبر ندارم اما من به دنبال گرفتن مالکیت استقلال نیستم. امیدوارم کسی که می‌خواهد استقلال را اداره کند، با وزارت ورزش و جوانان به توافق برسد تا استقلال همچنان به روند خوب و موفقیت‌هایش ادامه دهد.

وی ادامه داد: قلعه‌نویی فوتبالی است و باید کارش را در فوتبال انجام دهد اما اگر قرار باشد، دوستانش مالکیت استقلال را بر عهده بگیرند، به آنها کمک خواهم کرد. اگر منظور خادم از دوستان قلعه‌نویی، من باشم که باید بگویم به فکر گرفتن مالکیت استقلال نیستم.

مبعلی تنها بازیکن کمکی استقلال در آسیا
مدیرعامل باشگاه استقلال با اشاره به اینکه آبی‌پوشان تا 29 بهمن فرصت به خدمت گرفتن بازیکن کمکی در لیگ قهرمانان آسیا را داشتند، عنوان کرد: ما به غیر از ایمان مبعلی بازیکن دیگری نتوانستیم جذب کنیم، چون بازیکنان مدنظرمان باید در زمان برگزاری تمرینات تیم ملی در اختیار این تیم قرار می‌گرفتند.

نمایش متفاوت استقلال در لیگ قهرمانان آسیا
فتح‌الله‌زاده با اشاره به آغاز بازی‌های استقلال در لیگ قهرمانان آسیا خاطرنشان کرد: هواداران استقلال از فوتبال آگاهی دارند و می‌دانند که یک تیم ممکن است یک روز شکست بخورد و یک روز پیروز شود. بازی با ملوان انزلی روز استقلال نبود. در فوتبال اتفاقات زیادی می‌افتد و اگر اشتباه نکنم تیم الشباب عربستان هم در لیگ کشورش 3 گل دریافت کرد. هواداران بدانند بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا با لیگ متفاوت است و مطمئن باشند استقلال در این رقابت‌ها نمایشی متفاوت از لیگ خواهد داشت.

وی تصریح کرد: اعتقاد دارم کار ما برای این است که جوانان خوشحال شوند و اگر بلیت‌ها را گران کنیم، کاری برای خوشحال کردن آنها انجام نداده‌ایم. درست است که از نظر مشکلات مالی در مضیقه هستیم اما اعلام کرده‌ام که بلیت‌ بازی‌های استقلال در لیگ قهرمانان آسیا ارزان شود. با توجه به اینکه میزبانی بازی‌های آسیایی برعهده باشگاه استقلال است، همه بلیت‌ها روز بازی فروخته خواهد شد و هیچ بلیتی به صورت اینترنتی به فروش نمی‌رسد.

ماجدی باید هوشیار باشد
مدیرعامل استقلال در خصوص حرف‌ و حدیث‌های بوجود آمده پس از بازی با ملوان انزلی و اینکه بازیکنان استقلال مدعی هستند، رختکن استقلال جاسوس دارد، گفت: مسئولیت این مسئله بر عهده کادر فنی، سرپرست و معاون اجرایی باشگاه است که پیگیر باشند و آن را به من گزارش دهند. وظیفه سرپرست تیم است که در این زمینه هوشیار باشد.

فتح‌الله‌زاده در پایان افزود: پیش از بازی استقلال مقابل الریان قطر به اردو می‌روم تا در هتل با بازیکنان صحبت کنم. اعضای هیئت مدیره هم بخواهند، می‌توانند در اردو حضور داشته و منعی برای حضور آنها وجود ندارد.

انتهای پیام/

۱۳۹۲/۱۲/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...