نسخه چاپی

هنرپیشه‌ای كه شایعه مرگ خود را منتشر كرد +عكس

عکس خبري -هنرپيشه‌اي که شايعه مرگ خود را منتشر کرد +عکس

ساعاتی پس از اعلام خبر فوت یك هنرپیشه تونسی، مشخص شد كه وی با همكاری یكی از دوستانش، شایعه فوت خود را پخش كرده تا شهرت و محبوبیتش را كه كم رنگ شده بود، بازیابد!

به گزارش نما به نقل از قدس آنلاین، در حالی که انتشار خبر فوت ” محمد العونی” هنرپیشه تونسی از رادیو ” شمس FM”، موجب ناراحتی بسیاری از دوستداران و علاقمندان به وی شده بود و بسیاری از علاقمندان به العونی از شنیدن خبر فوت وی از طریق پایگاه های ارتباط اجتماعی و دیگر رسانه های گروهی ابراز تاسف می کردند، مشخص شد که خبر فوت العونی درست نبوده و این هنرمند معروف زنده است و العونی شخصا خبر فوت خود را تکذیب کرد.

چند ساعت پس از انتشار این خبر، این هنرمند تونسی پس از بازگشت به منزلش با مشاهده جمع زیادی از هنرمندان، دوستان و نزدیکان خود حیرت زده شد و این خبر دروغ را تکذیب کرد.
اما پس از مدتی مشخص شد که محمد العونی با هماهنگی دوست هنرمندش “عادل لولهازی” که او نیزهنرپیشه است، شایعه فوت خودش را برنامه ریزی و پخش کرده تا شهرت و محبوبیتش را که کم رنگ شده بود، بازیابد!

به نوشته روزنامه های تونس، “عادل لولهازی” هنرپیشه تونسی با راه رفتن در خانه و گریه کردن در فراق دوست خود هنگام صحبت کردن با رسانه ها ثابت کرد که واقعاً یک هنرمند برجسته است!

لولهازی ادعا کرده بود که بعد از تلاش برخی خبرنگاران برای برقراری ارتباط با محمد العونی که تلفنش هم خاموش بوده، وی خبر فوت او را از ماموران پلیس شنیده است.

اما چندی پس از انتشار خبرهای مربوط به فوت العونی، سرانجام دوست و همکارش عادل لولهازی اقرار کرد که خود آنها برای این اقدام برنامه ریزی کرده اند و وی با شخص العونی توافق کرده که شایعه مرگ وی را پخش کنند.

برخی از فعالان شبکه های اجتماعی که در ابتدا به شدت از شنیدن خبر فوت محمد العونی متاثر شده بودند، گفتند که بهتر بود این خبر از برنامه معروف وی “دوربین مخفی”، پخش می گردید و واکنش های مردم به این خبر ضبط می شد/دانا

۱۳۹۲/۱۲/۴

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...