نسخه چاپی

عزت ما در گرو حق است

عکس خبري -عزت ما در گرو حق است

معاون اول قوه قضاییه گفت: اقدامات و عملكرد دستگاه قضا باید منجر به افزایش اعتماد عمومی مردم نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی شود.

به گزارش نما؛ حجت‌الاسلام والمسلمین "سید ابراهیم رئیسی" در مراسم معارفه رئیس کل دادگستری استان مازندران از ابلاغ اقتصاد مقاومتی از سوی مقام معظم رهبری و آمادگی دستگاه قضایی برای کمک و مساعدت لازم به بخش‌های اجرایی که در خط مقدم برای اجرای این ابلاغیه قرار دارند، خبر داد.
حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی با تاکید بر ضرورت افزایش اعتماد عمومی بویژه به دستگاه قضایی تصریح کرد: اقدامات و عملکرد باید منجر به افزایش اعتماد عمومی مردم به نظام مقدس جمهوری اسلامی شود و مردم احساس کنند هرگاه ظلمی به آنها شده است با مراجعه به دستگاه قضایی از آنان رفع ظلم می‌شود.
براساس این خبر به نقل از قوه قضاییه؛ وی با اشاره به اینکه عالم در محضر خداست، این سخن را سنگ زیربنای تفکر امام خمینی(ره) عنوان کرد و افزود: خودکنترلی و توسعه اخلاق و معنویت موجب افزایش کارآمدی می‌شود و در بحث نظارت و نظارت پذیری نیز اصل امر به معروف و نهی از منکر جامعه را از هرگونه زشتی و پلشتی پاک و در واقع نظارت همگانی سلامت یک نهاد یا سازمان را تضمین می‌کند.
معاون اول قوه قضاییه افزود: نگاه مدیریت اسلامی نسبت به مردم نگاه با عشق و محبت است و مدیران دینی ما نگاه ویژه‌ای به مردم داشتند در مقابل آنچه که امروزه حامیان استکبار به عنوان حقوق انسانی و بشر از آن دم می‌زنند تنها ابزاری برای تسلط بر ملت‌هاست.
در ادامه این مراسم رئیس کل جدید دادگستری استان نیز با اشاره به سابقه دو دهه کار در تشکیلات قضایی گفت: با توجه به موقعیت ویژه استان مازندران، امنیت این استان در حوزه‌های مختلف اجتماعی و فرهنگی و ... باید مورد توجه مسوولان قرار گیرد.
حجت‌الاسلام والمسلمین تقوی فرد با هشدار به قانون شکنان گفت: آرامش و امنیت حق مردم است و قانون شکنی برای تشکیلات قضایی قابل تحمل نیست.
وی با تاکید بر کیفیت در کنار کمیت در محیطی آرام تصریح کرد: آمادگی 100 درصدی برای تعامل و همچنین تمام امکانات برای کار فراهم است و باید با روحیه جهادی و اخلاق مداری در کنار تدبیر عملکرد مثبتی از خود نشان دهیم.
حجت‌الاسلام تقوی فرد در پایان با بیان اینکه عزت ما در گرو حق است خاطرنشان کرد: در صورت احقاق حق است که باعزت می‌شویم.

۱۳۹۲/۱۲/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...