نسخه چاپی

دنیا فقط آمریكا و انگلیس نیست

عکس خبري - دنيا فقط آمريکا و انگليس نيست

عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی كشوری درباره خوش‌بینی مسئولان به روند مذاكرات گفت: دنیا فقط آمریكا و انگلیس و چند كشور ابرقدرت نیست و ...

به گزارش نما؛ به نقل از دانشجو، محسن آنالویی، عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشوری ، درباره خوش بینی دستگاه دیپلماسی کشور به مذاکرات هسته ای ژنو بر خلاف مقام معظم رهبری گفت: اینکه دولت اقدام به ادامه روند مذاکرات می کند و تمام تلاش خود را دراین زمینه انجام می دهد به این دلیل است که فکر می‌کند مشکلات کشور با ارتباط با کشورهای ابرقدرت رفع خواهد شد اما روند مذاکرات تاکنون نه تنها نتیجه‌بخش نبوده بلکه کشور را متحمل ضررهایی نیز کرده است.
عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشوری خاطر نشان کرد: ما به روند مذاکرات خوش بین نیستیم و به طرف مقابل اعتماد نمی‌کنیم اما کاری که از سوی دولت شروع شده است باید ادامه پیدا کند با وجود اینکه می‌دانیم نتیجه‌ای برای ما ندارد.
آنالویی با بیان اینکه هر دولتی که سر کار می‌آید نباید فکر کند دنیا فقط آمریکا و انگلیس و چند ابرقدرت است ابراز داشت: کشورهای زیادی در دنیا وجود دارند که می‌توان با آنها ارتباط برقرار کرد و از آنان یرای پیشرفت اقتصادی استفاده کرد.
عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور در پایان با بیان اینکه مذاکرات چه در بحث فنی و چه در بحث حقوقی برای ملت دستاوردی نداشته است گفت: به زودی دولت خواهد فهمید که تنها راهکار حل مشکلات کشور توجه به ساخت و استحکام درونی نظام است.

۱۳۹۲/۱۲/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...