نسخه چاپی

درخواست خانواده «مهدیه» از مردم +عكس

عکس خبري -درخواست خانواده «مهديه» از مردم +عکس

با گذشت بیش از یك روز از ناپدید شدن مرموز دختر 4 ساله در شهر جدید اندیشه تحقیقات پلیسی برای شناسایی سرنوشت این كودك با بن بست روبرو شده است.

به گزارش نما به نقل از مهر: با گذشت بیش از یک روز از ناپدید شدن مرموز دختر 4 ساله در شهر جدید اندیشه تحقیقات پلیسی برای شناسایی سرنوشت این کودک با بن بست روبرو شده است.

مهدیه 4 ساله ساعت 9 صبح دیروز در حال بازی در مقابل خانه شان در شهر جدید اندیشه فاز 4 بود که به طور ناگهانی ناپدید شد.



در ادامه تجسس های گسترده ای برای یافتن دختر خردسال آغاز شد اما خانواده او موفق به پیدا کردن دخترشان نشدند. با طولانی شدن غیبت مهدیه پدر او را مراجعه به پلیس به طرح شکایت پرداخت که ماموران با بررسی دوربین های مدار بسته متوجه شدند مهدیه به دنبال زنی حرکت کرده است اما به دلیل خارج شدن از کادر دوربین مشخص نشده که آیا این زن دختر خردسال را همراه خود برده است یا خیر.

پدر مهدیه اظهار داشت: از صبح دیروز کلانتری ها، بیمارستانها، اورژانس و پزشکی قانونی را جستجو کرده ایم ولی هیچ اطلاعی از سرنوشت دخترم در دست نیست.

وی افزود: ماموران پلیس نیز در این مدت جستجوهای گسترد ه ای را انجام داده و با کمک سگ های زنده یاب به جستجو در منطقه پرداختند.

وی که به شدت نگران سرنوشت دخترش است از خبرنگار مهر خواست عکس دخترش را منتشر کند و هر فردی که از سرنوشت وی اطلاع دارد موضوع را در تماس به شماره های 09123335212 و 02165350810 اطلاع دهند.

۱۳۹۲/۱۲/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...