نسخه چاپی

قلعه‌نویی: من به كسی باج نمی‌دهم

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: همه فكر و ذكر من استقلال است و خدمت به استقلال جزو افتخارات هر مربی‌ای می‌تواند باشد.

به گزارش نما به نقل از فارس، امیر قلعه‌نویی پس از پایان تمرین امروز استقلال در خصوص دیدار تیمش مقابل الشباب عربستان در لیگ قهرمانان آسیا گفت: همیشه در شروع چنین تورنمنت‌هایی دیدار اول بسیار مهم است، امیدوارم که با حضور هوادارانمان و چند بازیکن مصدومی که حالا به تیم اضافه شدند بتوانیم بازی خوبی انجام دهیم البته حضور مبعلی، تیموریان و خسرو حیدری هم می‌تواند کمک حال ما باشد اما هاشم بیک‌زاده و احمد جمشیدیان را در اختیار نداریم و به همین دلیل برای بازیکن در دفاع چپ فکر می‌کنیم اما چون در ایران بازی می‌کنیم باید منطقی و هجومی بازی کنیم تا سه امتیاز را بگیریم.

وی در مورد اینکه نتیجه بازی روز سه‌شنبه چه می‌شود، بیان داشت:‌ ما همه تلاش‌مان را می‌کنیم اما نتیجه دست خداست.

سرمربی تیم فوتبال استقلال درباره شایعه پیشنهادهای میلیاردی به وی تصریح کرد: این مسائل جای تأسف دارد چرا که یکسری با من مشکل دارند اما نه خدا را متوجه می‌شوند و نه حس ملی را. همیشه در شروع چنین بازی‌هایی این حرف‌ها مطرح می‌شود اما چرا خودم از این پیشنهادها خبر ندارم؟ واقعاً فکر می‌کنم این افراد نه به مملکت اعتقاد دارند و نه به دین. آنها با من مشکل دارند اما حداقل به فکر کشور باشند چرا که بازی ما مقابل الشباب یک بازی ملی است.

وی ادامه داد: حالا اگر من حرف هم بزنم آقایان ناراحت می‌شوند اما همه فکر و ذکر من استقلال است و خدمت به استقلال جزو افتخارات هر مربی‌ای می‌تواند باشد، من نمی‌دانم این افراد دنبال چه هستند که قبل از بازی با ملوان داستان شام خوردن من و اسکوچیچ را بیان کردند. اما مهمان‌نوازی سنت ما و در دین ماست چرا که مهمان حبیب خداست. این مسائل با مسلمانی و عرق ملی همراه نیست اگر با من مشکل دارند داشته باشند. من هر کاری هم بکنم این افراد با من دشمنی دارند اینها تاوان سالم کار کردن است چرا که من به کسی باج نمی‌دهم اما فکر کنم خیلی من را دوست دارند اما قلم‌هایشان درباره من است! عزت و ذلت دست خداست نه دست اینگونه قلم‌ها و خدا تا الآن عزت داده و از این به بعد هم می‌دهد.

قلعه‌نویی در پاسخ سؤالی در خصوص محمد مایلی‌کهن تنها با گفتن خدانگهدار گفت‌وگو را ترک کرد.

۱۳۹۲/۱۲/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...