نسخه چاپی

فهرست 20 نفره جبهه ایستادگی اعلام شد

پس از اعلام فهرست سی نفره جبهه پایداری در تهران اسامی 20 نفر از فهرست جبهه ایستادگی ایران اسلامی در حوزه انتخابی تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر نهایی شد.

به گزارش مهر پس از آنکه امروز صبح کامران باقری لنکرانی فهرست جبهه پایداری را در نشست خبری خود اعلام کرد امروز عصر نیز جبهه ایستادگی دیگر فهرست یکی از جریان های زیر مجموعه اصولگرایان فهرست خود را در پایگاه اطلاع رسانی خود منتشر کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جبهه ایستادگی در جلسه شورای عالی جبهه ایستادگی ایران اسلامی پس از بررسی و تبادل نظراعضاء اسامی 20 نفر از لیست تهران این جبهه نهایی شد.

فهرست جبهه ایستادگی به شرح ذیل است:

1-حجت الاسلام دکتر سید محمود علوی
2- دکتر امیدوار رضایی
3- حجه الاسلام سید محمد حسن ابوترابی فرد
4- حجه الاسلام محسن کازرونی
5- دکتر علی مطهری
6- دکتر حسین مظفر
7- مهندس محمدرضا باهنر
8- دکتر علی عباسپور تهرانی فرد
9- دکتر حمیدرضا کاتوزیان
10- حسین فدایی آشیانی
11- پرویز سروری
12- دکتر محمد سلیمانی
13- حجت‌الاسلام دکتر غلامرضا مصباحی مقدم
14- دکتر بهنام ملکی
15- وهاب عزیزی
16- حبیب الله حبیبی
17- طاهره صاحب الزمانی
18- دکتر ایراندخت فیاض
19- دکتر لاله افتخاری
20- فرشته محمد علی

هم چنین یک منبع آگاه در شورای مرکزی جبهه ایستادگی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: فهرست سی نفره این جبهه در تهران ابتدای هفته آینده به صورت رسمی اعلام خواهد شد.

وی هم چنین در خصوص ترکیب فهرست جبهه ایستادگی و حضور چهره های شاخص فهرست های رقیب در یک فهرست واحد گفت: جبهه ایستادگی بدون توجه به قبایل سیاسی و تنها بر مبنای شاخص ها و صلاحیت های فردی کاندیداها اقدام به انتخاب افراد کرده است.

فهرست جبهه ایستادگی یکی دیگر از فهرست های انتخاباتی اعلام شده در تهران از سوی یکی از جریان های اصولگرا در کنار فهرست جبهه متحد اصولگرایان است.

امروز هم چنین جبهه پایداری نیز اقدام به انتشار فهرست مستقل خود از جبهه متحد اصولگرایان کرد.

جبهه بصیرت و بیداری و فهرست صدای ملت از دیگر فهرست هایی هستند که مانند جبهه پایداری و جبهه ایستادگی در رقابت این دوره با جبهه متحد اصولگرایان حضور دارند.

پیش از این جبهه متحد اصولگرایان متشکل از شاخص ترین احزاب و تشکلهای اصولگرا با محوریت دوتشکل بزرگ روحانی- جامعه روحانیت مبارز و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم - فهرست انتخاباتی خود را در تهران با سرلیستی غلامعلی حداد عادل و حجت الاسلام ابوترابی فرد اعلام کرده بود.

۱۳۹۰/۱۱/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...