نسخه چاپی

حادثه غرق شدن الناز شاكردوست/ سكانس غیر واقعی فیلم جدی شد

عکس خبري -حادثه غرق شدن الناز شاکردوست/ سکانس غير واقعي فيلم جدي شد

فیلمبرداری فیلم سینمایی «تابو» به كارگردانی خسرو معصومی از نیمه گذشت.

به گزارش نما به نقل از آریا، تمام صحنه های این فیلم در منطقه کوهستانی کدیر فیلمبرداری می شود و الناز شاکردوست نقش اصلی آن را بازی می کند.

«تابو» فیلمی متفاوت از خسرو معصومی است. فیلمی که هنجارهای نابخردانه اجتماعی را روایت می کند که با پافشاری های نادرست خود طی سالیان دراز سعی در از بین بردن حداقل حقوق انسانی افراد دارد. این کارگردان در سیزدهمین فیلم خود زندگی دختری را به تصویر می کشد که سعی در از بین بردن این تابو ها دارد.

خبر دیگر درباره این پروژه حادثه ای است که دو هفته قبل سر صحنه فیلمبرداری افتاد. سکانسی که قرار بود صحنه غرق شدن کاراکتر زن فیلم (بهار) جلوی دوربین برود. به گفته امیر گرجی جانشین تولید «تابو» در این سکانس بهار بعد از دعوا با پدرش به دریا می زند اما از آنجا که این صحنه خیلی ناگهانی به ذهن خسرو معصومی می رسد گروه پیشگیری های لازم را انجام نداده بودند.گرجی در ادامه به بانی فیلم گفت: «به این دلیل که بهار در فیلمنامه قصد خودکشی دارد و شنا هم بلد نیست، شاکردوست مجبور بود تا میانه های دریا درحالیکه شنا نمی کند پیش برود. اما موجی بلند باعث شد ایشان زیر آب برود. برای مدتی نتوانستیم شاکردوست را پیدا کنیم و واقعا فاصله‌ای تا غرق شدن نداشت. در نهایت ایشان توسط یک نگهبان و همسرش که در یک کشتی اقامت داشتند نجات پیدا کرد.»

۱۳۹۲/۱۲/۵

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...