نسخه چاپی

تبلیغات‌ مجلس‌ با استفاده‌ از‌ خانمهای‌‌ جوان

عکس خبري -تبليغات‌ مجلس‌ با استفاده‌ از‌ خانمهاي‌‌ جوان

در این شیوه تبلیغاتی منحصر بفرد به صورت اتفاقی با تلفن شهروندان تهرانی تماس گرفته و با بیان اینكه از ستاد مهندس ... مزاحم شما می شویم ارتباط مستقیم با وی برقرار می كنند تا شهروندان تهرانی در مكالمه ای كوتاه مشكلات خود را برای وی مطرح كنند.

صراط؛ تشکیلاتی که خود را ستاد تبلیغاتی یکی از کاندیداهای با سابقه و مطرح معرفی می کنند در جدیدترین برنامه تبلیغاتی پرهزینه خود برای کسب کرسی مجلس نهم دست به اجرای طرح های ابتکاری منحصر به فردی زده‌اند.

بر اساس این گزارش، فعالین ستاد منسوب به در آخرین ایده خود دست به اقدام عجیبی زده‌اند. در این شیوه تبلیغاتی منحصر بفرد به صورت اتفاقی با تلفن شهروندان تهرانی تماس گرفته و با بیان اینکه از ستاد مهندس ... مزاحم شما می شویم ارتباط مستقیم با ... برقرار می کنند تا شهروندان تهرانی در مکالمه ای کوتاه مشکلات خود را برای وی مطرح کنند.

یکی دیگر از روش‌های خلاقانه ستاد انتخاباتی منسوب به ... به کار گیری تعدادی خانم جهت برقراری تماس تلفنی با شهروندان است. این بانوان در ابتدا از فرد مورد نظر سوال می کنند که آیا به مهندس ... رای می دهید یا خیر؟ در صورت مثبت بودن پاسخ با تشکر، به مکالمه پایان می دهند و در غیر اینصورت به بیان ویژگی های وی می‌پردازند.

در آخرین ایده ستاد اجرایی منسوب به ... این افراد با توزیع برگه هایی، از مراجعین و نزدیکان درخواست می کنند تا نام و شماره موبایل اطرافیان خود را حداقل 50 و حداکثر 100 نفر در برگه های مذکور یادداشت کرده تا در زمان مقرر برای آنها پیامک تبلیغاتی ارسال شود.

تحرکات صورت گرفته جهت جمع‌آوری رای برای ورود ... به مجلس نه تنها برای وی موثر نبوده بلکه در پاره ای از موارد اقدامی ضد تبلیغاتی محسوب شده است.

۱۳۹۱/۲/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...