نسخه چاپی

ضرب‌وشتم یك عكاس توسط سوپرماریو

عکس خبري -ضرب‌وشتم يک عکاس توسط سوپرماريو

ستاره خط حمله روسونری با ضرب‌وشتم یك عكاس بار دیگر دشمنی و كینه‌اش از رسانه‌‌های ایتالیایی را ثابت كرد.

به گزارش نما، ماریو بالوتلی در یک باشگاه شبانه یک عکاس پاپاراتزی را مورد ضرب‌وشتم قرار داد. طبق اعلام پلیس ایتالیا، طی این حادثه که در شهر لیگواریا، در سواحل شمال غربی ایتالیا رخ داده است، بالوتلی فرد مذکور را که ظاهراً قصد داشته از ستاره میلان و نامزدش عکس بگیرد، تهدید کرده و سپس کتک زده است.

طبق گزارش رسانه‌های ایتالیایی بالوتلی برای تماشای یک بازی فوتبال در شهر لیگواریا که در آن برادرش، انوچ بارووآه در میدان حضور داشته به این شهر سفر کرده و پس از آن به یک رستوران رفته است. از قرار معلوم در آن رستوران عکاس مضروب از بالوتلی خواسته که از او در کنار دوستانش عکس بگیرد که با مخالفت سوپرماریو مواجه شده است.

سماجت آن عکاس بالوتلی و دوستانش را وادار به ترک محل و رفتن به یک باشگاه شبانه می‌کند اما عکاس سمج در آنجا هم حاضر شده و بار دیگر درخواست خود را مطرح می‌کند که این بار مهاجم میلان از کوره در رفته و پس از یک مشاجره لفظی لگدی به این پاپاراتزی می‌زند که سبب شکایت او به پلیس می‌شود.

این نخستین باری نیست که بالوتلی با اهالی رسانه در ایتالیا درگیر می‌شود. او چندی پیش هم در اردوی تیم ملی ایتالیا در مرحله انتخابی جام جهانی در ناپولی دوربین یکی از فیلمبرداران شبکه‌های تلویزیونی ایتالیا را از دست او به زمین انداخت.
منبع: تسنیم

۱۳۹۲/۱۲/۵

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...