نسخه چاپی

سرمایه گذاران حاضر در كشورهای حاشیه خلیج فارس برمی گردند؟

عکس خبري -سرمايه گذاران حاضر در کشورهاي حاشيه خليج فارس برمي گردند؟

دولت سرمایه گذاران را برای بازگشت به ایران تشویق كند.

به گزارش نما؛ به نقل از آریا، احمد جباري،نماينده غرب هرمزگان در مجلس شوراي اسلامي درباره سفر رييس جمهور به استان هرمزگان گفت:ما دو جلسه با دولت داشته ايم يک جلسه در نهاد رياست جمهوري با حضور رييس جمهور و معاونين ايشان بود که طرحها و پيشنهادهايي را نيز ارائه داديم جلسه ديگر ما با آقايان نوبخت،جهانگيري ،مجيد انصاري بود که پيرامون مسائل استان صحبت کرديم.
وي افزود:استان هرمزگان از ظرفيتهايي خوبي مثل بنادر،گمرگات ،فولاد ،پالايشگاه ،پتروشيمي ،نفت و ...برخوردار است در واقع اين استان قطب اقتصادي کشور محسوب مي شود که بخش زيادي از درآمد کشور از بندر شهيد رجايي استان هرمزگان تامين مي گردد بنابراين انتظار داريم حداقل در اين سفر رييس جمهور درصدي از ظرفيتهاي استان به عمران و آباداني هرمزگان اختصاص پيدا کند.
اين نماينده مجلس تاکيد کرد:متاسفانه ماهنوز در بحث هاي زير ساختي استان مشکل داريم به عنوان مثال در عيد نوروز که مسافران زيادي به اين استان سفر مي کنند به دليل مشکلات جاده اي حوادث زيادي اتفاق مي افتد، لذا انتظار داريم در اين سفر وعده اي داده شود تا پروژه هاي ناتمام اين استان به پايان برسد.
وي تصريح کرد:باتوجه به گشايشي که بواسطه توافق ژنو در بحث سرمايه گذاري کشورما شکل گرفته لذا انتظار داريم وسيله اي فراهم شود تا سرمايه گذاران ما که درکشورهاي حاشيه خليج فارس حضور دارند به ايران بازگردند و درکشور خودمان سرمايه گذاري کنند که براي تحقق اين مهم بايد تشويق هايي از سوي دولت صورت گيرد.
جباري بر توسعه شغل صيادي در استان هرمزگان تاکيد کرد و گفت:بسياري از ساحل نشينان ما صياد هستند بنابراين توسعه اين شغل مي تواند مشکلات بخشي از مردم را کاهش دهد.

۱۳۹۲/۱۲/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...