نسخه چاپی

حمله ناشیانه روزنامه ایران به منتقدان روش بازگشایی خانه احزاب

عکس خبري -حمله ناشيانه روزنامه ايران به منتقدان روش بازگشايي خانه احزاب

بادامچیان نظر خود را درباره خانه احزاب فعلی بیان كرده است و اظهار نظر آزاد است و موجب تعجب است كه چگونه از اظهار نظر ایشان، تحمل برخی از دست رفته و موجب تحلیلی شده كه خلاف واقع را مطرح كرده است.

به گزارش نما پس از اعلام اسامی که برای فعال کردن خانه احزاب این سوال پیش آمد که آیا قرار است خانه احزاب در خدمت جریان خاصی قرار بگیرد؟روزنامه ایران ارگان رسمی دولت نیز جهت آنکه بتواند پیرو این سیاست عمل کند و در راستای حمایت از آن قدم بردارد به طرز ناشیانه ای از آن دفاع و به منتقدان آن حمله کرد.
با توجه به روش روزنامه ایران و استناد آن به موارد اشتباه، روابط عمومی حزب موتلفه اسلامی نسبت به این موضوع واکنش نشان داد و نامه خطاب به مدیرمسئول را در خصوص اظهارات غیر صحیح منتشر کرد.
متن نامه به شرح ذیل میباشد:

مدیر مسئول محترم روزنامه ایران
سلام علیکم ؛
با صلوات بر محمد و آل محمد،احتراماً به استحضار می رساند در روزنامه شماره 5590 در تاریخ 4/12/92 در صفحه 3 در گزارشی با عنوان" احتمال بازگشایی خانه احزاب تا پایان سال" آمده است: بادامچیان با ابراز ناخرسندی از محوریت دبیر کل برخی احزاب، اعلام کرد اصولگرایان دعوت این کمیته را نمی پذیرند.
وی با طرح اتهامی علیه برخی از اعضای کمیته اعلام کرد...
سپس روزنامه تحلیل کرده است:
بادامچیان کاندیدای ریاست خانه احزاب در پنجمین دوره بود که بعد از ناکامی در کسب پیروزی ، صحت انتخابات درون سازمانی خانه احزاب را زیر سوال برد و با طرح شکایت در کمیسیون ماده 10 احزاب در نهایت موفق شد حکم ابطال انتخابات دوره پنجم را بگیرد.
توضیحا: آقای دکتر بادامچیان نظر خود را درباره خانه احزاب فعلی بیان کرده است و اظهار نظر آزاد است و موجب تعجب است که چگونه از اظهار نظر ایشان، تحمل برخی از دست رفته و موجب تحلیلی شده که خلاف واقع را مطرح کرده است.
خانه احزاب چهار دوره تا کنون داشته است که انتخابات دوره سوم به علت اعتراض دو تشکل اصلاح طلب در پایان همان انتخابات در سالن وزارت کشور، که با فریاد بلند تخلف و تقلب را در انتخابات اعلام کردند منجر به انتخابات مجدد در سال پایانی دوره سوم شد.
دوره چهارم هم به علت تخلفات از قانون و آئین نامه احزاب و اعتراض به تخلفات نتوانست شکل بگیرد و منجر به پایان یافتن فعالیت خانه احزاب فعلی گردید.
دکتر بادامچیان هم کاندیدای ریاست خانه احزاب نبود و اصلا ریاست خانه احزاب پس از انتخاب شورای مرکزی این خانه انتخاب می گردد.
آقای دکتر بادامچیان شخصا هیچگونه طرح شکایتی در کمیسیون ماده 10 احزاب نداشت تا گفته شود که وی موفق شد حکم ابطال انتخابات دوره پنجم را بگیرد.
خانه احزاب فعلی به علت تخلفات قانونی از طریق کمیسیون ماده 10 احزاب و عدم رعایت تذکرات کمیسیون ماده 10 احزاب و وزارت کشور پایان یافته است و احیای انتخابات آن غیر قانونی است.
لطفا طبق قانون مطبوعات این توضیحات را در همان صفحه در اولین شماره منتشر نمائید.
با تشکر
روابط عمومی
حزب موتلفه اسلامی

۱۳۹۲/۱۲/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...