نسخه چاپی

اقتصاد مقاومتی باید چتر امنیتی برای مردم ایجاد كند

عکس خبري -اقتصاد مقاومتي بايد چتر امنيتي براي مردم ايجاد کند

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به افزایش احتمالی تحریم‌ها علیه جمهوری اسلامی ایران گفت: باید به گونه‌ای عمل كنیم كه اقتصاد مقاومتی چتر امنیتی برای مردم كشورمان ایجاد كند و كشور را از هر گونه مشكلات احتمالی در آینده بیمه كند.

به گزارش نما؛ به نقل از باشگاه خبرنگاران، "آیت‌الله محسن حیدری" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، درباره سیاست‌های اقتصاد مقاومتی تاکید شده از سوی "مقام معظم رهبری" اظهار داشت: ابلاغ سیاست‌های اقتصاد مقاومتی از سوی مقام معظم رهبری راهبرد اساسی است که همه مسئولان و ملت باید برای اجرای بندهای 24 گانه آن عزم خود را جزم کنند.
وی با بیان اینکه دولت در رأس سایر قوا، مجری اصلی اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است، گفت: وضع قوانین صحیح و مطلوب از سوی مجلس شورای اسلامی و لغو قوانین دست و پا گیر و البته ایجاد امنیت قضایی و پشتیبانی لازم از پروژه‌های اقتصادی از سوی قوه قضاییه از جمله اقداماتی است که حتما باید از سوی قوای سه‌گانه مورد تاکید و پیگیری قرار گیرد.
نماینده مردم اهواز در مجلس خبرگان رهبری به نقش اساسی ملت در تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی اشاره و تصریح کرد: انجام فعالیت‌های اقتصادی سالم در بخش‌های تعاونی و خصوصی از جمله وظایفی است که باید از سوی ملت شریف ایران مورد پیگیری قرار گیرد تا رهنمودهای "مقام معظم رهبری" تک تک مورد اجرا گذاشته شود.
آیت‌الله حیدری به معنای اقتصاد مقاومتی اشاره و خاطر نشان کرد: اقتصاد مقاومتی به معنای ریاضت نیست بلکه مقاومتی همراه با تولید و تدبیر در مصرف و مبتنی بر نیروها و توانمندی‌های داخلی است.
وی بیان داشت: باید با جایگزین کردن تولیدات مختلف داخلی نیاز کشور را نسبت به نفت و مسائل خارج از کشور کاهش داد تا در زمانی نسبتا طولانی در تغییر سیاست‌های کلی حرکت کرد چرا که زمانی کوتاه برای اجرا و تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی کفایت نمی‌کند بلکه باید تدریجا به سمت خودکفایی حرکت کنیم.
عضو مجلس خبرگان رهبری به افزایش احتمالی تحریم‌ها علیه جمهوری اسلامی ایران اشاره و خاطر نشان کرد: باید به گونه‌ای عمل کنیم که اقتصاد مقاومتی چتر امنیتی برای مردم کشورمان ایجاد کند و کشور را از هر گونه مشکلات احتمالی در آینده بیمه کند.

۱۳۹۲/۱۲/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...