نسخه چاپی

عزم ملی بهترین راهكار برای تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی

عکس خبري -عزم ملي بهترين راهکار براي تحقق سياست‌هاي اقتصاد مقاومتي

نماینده مردم كوهرنگ در خانه ملت گفت: سیاست‌های اقتصاد مقاومتی پلی است كه ما را به استقلال اقتصادی می‌رساند و بهترین راهكار برای تحقق این سیاست تلاش، كار مضاعف، صرفه‌جویی و عزم و اراده ملی است.

به گزارش نما؛ حمیدرضا عزیزی فارسانی نماینده مردم کوهرنگ در مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر امروز (سه‌شنبه) در نطق میان دستور خود در صحن علنی اظهار داشت: مردم و مسئولان باید بدانند که سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی بهترین پلی است که عبور از آن ما را به اقتصاد بدون نفت، اقتصاد دانش‌بنیان، استقلال اقتصادی و جهاد اقتصادی و به اقتدار اقتصادی می‌رساند.
وی افزود: قطعا صرفه‌جویی، تلاش، کار مضاعف و عزم و اراده ملی بهترین راهکار برای تحقق این سیاست است.
عزیزی فارسانی با اشاره به پخش سریال «سرزمین کهن» در صدا و سیما خاطرنشان کرد: قبل از ورود اسلام حجاب در ایل بختیاری یک افتخار بود و بر اساس کاوش‌های باستانی قدمت و تمدن بختیاری به هزاران سال قبل از میلاد می‌رسد و با نگاهی گذرا به تاریخ، نقش سرداران و شهدای بختیاری در شکستن قفل استبداد فقیر و انقلاب مشروطه به دستور علمای آن زمان روشن است.
وی تصریح کرد: همچنین در به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با اهدای هزاران شهید و جانباز به فرماندهی سردار بختیاری اسلام حاج محسن رضایی نقش خود را در سایه ولایت به خوبی ایفا کرده است.
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس اضافه کرد: گرچه پخش این سریال به دلیل ناآگاهی خاطره‌ای بس نامیمون و تلخ در ذهن مردم غیور بختیاری گذاشت، اما به دلیل فرهنگ غنی و تمدن کهن بختیاری و اقدام شایسته رئیس رسانه ملی و عذرخواهی آنها، مردم بختیاری را به پذیرش این عذرخواهی توصیه می‌کنم و از هنرمندان تقاضامندم با ساخت فیلم‌های ادبی، تاریخی نقش این قوم را در تاریخ زنده نگه دارند.
عزیزی فارسانی در پایان با اشاره به مشکلات حوزه انتخابیه خود در بخش‌های مختلف از مسئولان خواستار رسیدگی به این مشکلات و حل آنها شد.

۱۳۹۲/۱۲/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...