نسخه چاپی

كرج مثل تهران شد!!

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز گفت: اجرای طرح زوج و فرد تا 35 درصد از بار ترافیكی شهرستان كرج را كاهش می‌دهد.

به گزارش نما به نقل از ايسنا، سرهنگ «همایون شریفی» صبح امروز(سه‌شنبه پنجم اسفندماه) در نشست مطبوعاتی خود گفت: بر اساس تصمیمات اتخاذ شده توسط شورای ترافیک استان بنا شده طرح زوج و فرد امسال نیز در محدوده‌ی شهرستان کرج اجرایی شود.
او گفت: این طرح از دهم اسفندماه آغاز و تا پایان همین‌ماه در بخش‌هایی از کرج که بیشترین بار ترافیکی را دارند اعمال می‌شود.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز گفت: این طرح همانند سال گذشته در محدوده‌ی بلوار شهید چمران، بلوار شورا، بلوار بسیج، بلوار شهید مطهری، بلوارعلامه‌ی جعفری، بلوار جمهوری و میدان سپاه اجرا می‌شود.
شریفی ادامه داد: چون بیشترین حجم ترافیکی کرج به ساعت‌های پایانی روز و زمان تعطیلی ادارات مربوط می‌شود این طرح امسال از ساعت 14 تا 20 اجرا می‌شود.
او گفت: پارسال، این طرح از ساعت شش صبح تا هشت شب اجرا می‌شد که این امر خستگی مفرط و عدم کارآیی نیروهای پلیس را در ساعت‌های پایانی اعمال طرح به‌همراه داشت و از همین‌رو امسال محدوه‌ی زمانی این طرح تغییر و تنها به ساعت‌های اوج ترافیک در کرج محدود شده است.

این مقام مسئول گفت: نظارت بر اجرای این طرح به‌گونه‌ای انجام می‌شود که رانندگانی که قصد خروج از طرح ترافیکی را داشته باشند با مشکل خاصی روبه رو نشوند و تنها رانندگانی که قصد ورود غیر قانونی به محدوده‌های تعیین شده را دارند اعمال قانون می‌شوند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز گفت: بر این اساس افرادی که از ساعت‌های اولیه صبح و پیش از زمان آغاز طرح خودروی خود را درنزدیکی اداره و محل کار خود پارک کرده‌اند پس از آغاز زمان محدودیت تردد هم می‌توانند به‌راحتی از محدوده‌ی زوج و فرد خارج شوند. بدون شک رانندگانی که قصد ورود غیر قانونی به این طرح را داشته باشند اعمال قانون می‌شوند و علاوه‌بر جریمه‌ی 50 هزار تومانی، پنج نمره منفی نیز دریافت می‌کنند.

۱۳۹۲/۱۲/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...