نسخه چاپی

پنجعلی: دنیزلی حرفه‌ای است

عکس خبري -پنجعلي: دنيزلي حرفه‌اي است

محمد پنجعلی می گوید: مصطفی دنیزلی هم به عنوان مربی حرفه‌ای به پرسپولیس آمده و با مسائلی كه در فوتبال ما وجود دارد زیاد آشنا نیست به همین دلیل اگر به همین روال پیش برویم تمركز او به هم می‌ریزد و در چنین شرایطی تیم لطمه می‌خورد.

محمد پنجعلی می گوید: کادر فني پرسپولیس بايد بيشتر تمرکز خود را روي بازي‌هاي ليگ قهرمانان آسيا بگذارند.

پنجعلي با بيان مطلب فوق افزود: وظيفه مديريت باشگاه هم اين است که حاشيه‌هاي پيرامون تيم را کنترل و سعي کند نگذارد کوچک‌ترين موضوعي باعث ايجاد حاشيه شود چراکه حاشيه به پرسپوليس ضربه مي‌زند، شک نکنيد. پرسپوليس در ليگ بر‌تر شانسي براي قهرماني و حتي کسب ليگ قهرمانان آسيا ندارد، حالا نبايد شرايط به‌گونه‌اي پيش برود که در آسيا هم به مشکل بربخوريم. مصطفي دنيزلي هم به عنوان مربي حرفه‌اي به پرسپوليس آمده و با مسائلي که در فوتبال ما وجود دارد زياد آشنا نيست به همين دليل اگر به همين روال پيش برويم تمرکز او به هم مي‌ريزد و در چنين شرايطي تيم لطمه مي‌خورد.

وي افزود: اينکه در فوتبال تيمي در مقطعي با مسائل حاشيه‌اي روبرو شود در همه جاي دنيا طبيعي است. حتي در کشورهاي صاحب‌نام مانند اسپانيا و ايتاليا نيز چنين مسايلي ديده مي‌شود و اخبار آن را از طريق رسانه‌ها مي‌شنويم اما مساله‌اي که وجود دارد اينکه اين اخبار در اين کشور‌ها زود فروکش مي‌کند اما در ايران اينطور نيست و موضوع را همين‌طور کش مي‌دهند. به طور مثال در قضيه اختلاف علي کريمي با مصطفي دنيزلي احتمالا يک اختلاف‌نظر و سليقه به وجود آمده من دقيقا از اين موضوع مطلع نيستم و فقط در رسانه‌ها مطالبي را در اين ارتباط خوانده‌ام. انشاءالله که اين اختلاف در حد حرف بوده باشد، چراکه مردم از پرسپوليس انتظار دارند، به ويژه امسال که در ليگ بر‌تر در حد توان ظاهر نشده‌اند و همگان انتظار دارند در ليگ قهرمانان آسيا عنوان شايسته‌اي به دست بياورند.

پنجعلي تاکيد کرد: مشکل ديگري که اين‌روز‌ها در نوک پيکان منتقدان تيم پرسپوليس قرار گرفته قضيه معمارزاده و عملکرد ضعيف او در درون دروازه سرخپوشان است اما به نظرم پرسپوليس در همه نقاط زمين مشکل دارد همان‌طور که گل‌هاي خيلي بدي مي‌خورند در گلزني هم بسيار بد عمل کرده‌اند و اين عملکرد ضعيف همگي نشات گرفته از مسائل حاشيه‌اي است.

وي افزود: البته بعد از آنکه در‌‌ همان اوايل فصل فاصله امتيازي پرسپوليس با تيم‌هاي صدرنشين زياد شده، بازيکنان اين تيم روحيه خود را از دست دادند. در آن مقطع بايد زود‌تر مربي تيم را تغيير مي‌دادند تا شوک لازم به تيم وارد شود. اما اين کار به موقع صورت نگرفت تا در ‌‌نهايت فاصله امتيازات زياد شود با اين حال بايد همه تلاش کنند پرسپوليس حداقل در آسيا نتايج لازم را کسب کند چراکه بازي‌هاي سختي با تيم‌هاي عربي و هم تيم‌هاي خاور دور در انتظار اين تيم است. در اين شرايط فقط آرامش ميت واند به پرسپوليس کمک کند.

اين پيشکسوت پرسپوليس ادامه داد: خوشبختانه رويانيان به عنوان مديرعامل باشگاه زحمت خود را مي‌کشد تا تيم به هارموني لازم نزديک شود. اميدوارم بازيکنان پرسپوليس با غيرت و تعصب خود با حمايت هواداران تيم الهلال را در ورزشگاه آزادي شکست دهند تا انشاءالله با کسب 3 امتياز در اين ديدار بتوانند به عنوان تيم نخست از گروه خود صعود کنند و اين مسئله باعث مي‌شود. پرسپوليس دوباره به شرايط هميشگي‌ خود بازگردد.


۱۳۹۱/۲/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...