نسخه چاپی

تاثیر حضور مردم درانتخابات از نگاه پناهیان

عکس خبري -تاثير حضور مردم درانتخابات از نگاه پناهيان

حجت الاسلام پناهیان دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی را مرحله نهایی و زمان نتیجه گیری آن دانست و اظهار داشت: نوع انتخاب مردم می تواند مكمل حضور پرشور آنان در انتخابات باشد.


به گزارش نما، حجت الاسلام علیرضا پناهیان از اساتید حوزه و دانشگاه، در گفت وگو با رسا، در خصوص اهمیت شرکت در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: دور دوم انتخابات مرحله نهایی و تعیین کننده ای است بویژه در شهرهای بزرگ، چراکه نتایج اصلی بعد از این مرحله مشخص خواهد شد.

وی نظام اسلامی را دارای پشتوانه قوی مردمی دانست و افزود: حضور مردم در انتخابات نشان داد نظام ما از اعتبار کافی در میان مردم برخوردار است و آثار تلاش دشمنان در فتنه 88 را ازبین برد.

عضو قرارگاه عمار نوع انتخاب مردم را مکمل حضور حداکثری آنها دانست و تصریح کرد: وقتی نفس حضور مردم توانسته است چنین آثار و برکاتی را به همراه داشته باشد، اینکه مردم چه کسانی را انتخاب می کنند قطعا می تواند پاسخی دندان شکن به دشمنان انقلاب باشد.

حجت الاسلام پناهیان انتخابات را به یک مسابقه تشبیه کرد و گفت: فینال مسابقات همیشه از اهمیت بیشتری برخوردار است؛ به همین خاطر مرحله نهایی انتخابات مجلس نیز مهم تر خواهد بود و مردم در نتیجه این مسابقه نقش بسزایی دارند.

وی با بیان اینکه انتخابات مجلس باید عرصه مسابقه مؤمنین برای خدمت گذاری بهتر و بیشتر به مردم باشد، تصریح کرد: خداوند تبارک و تعالی در قرآن می فرماید«فَاسْتَبِقُوا الخَیْرَات» در انجام کارهای خیر از یکدیگر سبقت بگیرید، کاندیداها نیز تلاش کنند تا مصداق این آیه قرآن باشند.

۱۳۹۱/۲/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...