نسخه چاپی

باید توان ملی را در مقابل دشمنان افزایش دهیم

عکس خبري -بايد توان ملي را در مقابل دشمنان افزايش دهيم

قائم مقام جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه فردوسی گفت: نگاه به سابقه كشورهای طرف مذاكره نشان‌دهنده خوی استكباری آن‌ها است و ما باید مقابل دشمنان توان ملی را افزایش دهیم.

به گزاش نما ، به نقل از باشگاه خبرنگاران، "محمدامین خلیل‌زاده" با بیان اینکه دولت باید در قبال انتقادها با شرح صدر برخورد کرده و پاسخ‌گو باشد، گفت: مردم مذاکرات هسته‌ای را با حساسیت خاصی دنبال می‌کنند و نباید آنها را کم سواد خطاب کرد.
این کارشناس علوم سیاسی با اشاره به تحولات اکراین گفت: تحولات در اوکراین می‌تواند زمینه افزایش حمایت‌های روسیه را برای امتیازگیری ایران در جریان مذاکرات هسته‌ای فراهم کند، متاسفانه در روند مذاکرات اخیر نگاه کاملا خوش‌بینانه نسبت به طرف‌های غربی باعث شد که روسیه و چین نسبت به ما موضع دورتری داشته باشند.
قائم مقام جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه فردوسی با بیان اینکه نگاه به سابقه کشورهای طرف مذاکره نشان‌دهنده خوی استکباری آن‌ها است و ما باید مقابل دشمنان توان ملی را افزایش دهیم، خاطرنشان کرد: باید به سمت افزایش استقلال ملی در حوزه‌های مختلف حرکت کنیم نه آنکه با مواضعی چون خالی بودن خزانه و توان نابودی تاسیسات نظامی ایران با یک بمب، دشمن را در امتیازگیری حریص‌تر کنیم.

۱۳۹۲/۱۲/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...