نسخه چاپی

پیام آیت‌الله مهدوی درحمایت از جبهه متحد

در مقابل تخریب های به عمل آمده علیه نیروهای انقلاب و بی توجهی به رهنمودهای رهبری درخصوص «اتحاد و یكپارچگی» و «جذب حداكثری از نیروهای انقلاب» به تبیین و توضیح مواضع امام و مقام معظم رهبری بپردازید كه انقلاب هر چه دارد مدیون این دو رهبر الهی است.

متن کامل پیام حضرت آیت الله مهدوی کنی رییس مجلس خبرگان رهبری در پیامی به همایش جوانان جبهه متحد اصولگرایان به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
جوانان شریف و انقلابی تهران

لَوِ اسْتَقَامُوا عَلَى الطَّرِیقَةِ لأَسْقَینَاهُمْ مَاءً غَدَقاً (1)

فرزندان انقلابی ام؛ در مسیر اتحاد و همدلی، ایستادگی کنید

اینجانب با توجه به وضعیت خطیر و حساس کشور به شما فرزندان انقلابی امام(ره) و مقام معظم رهبری توصیه می کنم به عنوان پیشتازان بصیرت در تبیین حقایق و معرفی کاندیداهای اصلح که در جبهه متحد اصولگرایان مجتمع شده اند، نقش آفرینی کنید.

علی رغم تصور بوجود آمده، در این مرحله انتخابات چون شعارها، مشابهت زیادی دارند گزینش نامزدها سخت تر است و این شبیه همان دورانی است که امام علی علیه السلام فرمود: ولا یحمل هذا العلم الا اهل البصر و الصبر.

در این مسیر لازم است در مقابل تخریب های به عمل آمده علیه نیروهای انقلاب و بی توجهی به رهنمودهای رهبری درخصوص «اتحاد و یکپارچگی» و «جذب حداکثری از نیروهای انقلاب» به تبیین و توضیح مواضع امام(ره) و مقام معظم رهبری بپردازید که انقلاب هر چه دارد مدیون این دو رهبر الهی است.

محمدرضا مهدوی کنی
12 اردیبهشت 1391

۱۳۹۱/۲/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...