نسخه چاپی

بی‌قوارگی از سر و روی ساختمان‌های تهران می‌بارد!

وی بیان كرد: نظام مهندسی كشور یك انر‍‍‍ژی نهفته بالا به نام مهندسان با تجربه دارد و ما مهندسین باید به خودباوری و اعتمادسازی برسیم.

مدیر کل دفتر مقررات ملی وزارت راه و شهرسازی کشور گفت: بی قوارگی از سر و روی ساختمان‌های شهر تهران می بارد و باز هم می بینیم که روز به روز این شهر بزرگ، رو به گسترش است اما بدون معماری تعریف شده این رشد رو به گسترش است.
به گزارش نما ، غلامرضا هوایی اظهار کرد: در حوزه مهندسی که مربوط به کارهای عمرانی و ساخت و ساز است فعالیتهای چشمگیری صورت گرفته که این همه مدیون زحمات مهندسان مجرب و کارآزموده است.
وی اظهار کرد: وقتی کسانی وارد یک شهر می شوند به ساختمان های آن شهر نگاه می کنند و در صورت زیبایی معماری ساخت و ساز در آن لذت می برند.
مدیر کل دفتر مقررات ملی وزارت راه و شهرسازی کشور ضمن انتقاد از رعایت نکردن زیباسازی در برخی از ساختمان ها و شهرهای بزرگ، تصریح کرد: با وجود مهندسان کارآزموده، پیشرفت چندانی در کل کشور در زمینه ساخت وساز نداشته ایم.
هوایی خاطرنشان کرد: بی قوارگی از سر و روی ساختمان‌های شهر تهران می بارد و باز هم می بینیم که روز به روز این شهر بزرگ، رو به گسترش است اما بدون معماری تعریف شده این رشد رو به گسترش است.
وی بیان کرد: نظام مهندسی کشور یک انر‍‍‍ژی نهفته بالا به نام مهندسان با تجربه دارد و ما مهندسین باید به خودباوری و اعتمادسازی برسیم.
مدیر کل دفتر مقررات ملی وزارت راه و شهرسازی کشور اضافه کرد: متاسفانه این بی قوارگی در سطح شهر یاسوج نیز مشاهده می شود در حالی که عمر چندانی از این شهر نمی گذرد.
همچنین در ادامه این مراسم همچنین ممتاز جهانگیری، مدیر کل راه و شهرسازی کهگیلویه وبویراحمد گفت: هنرآفرینی نظام مهندسی کشور در بازسازی شهر زلزله زده بم بسیار قابل تحسین است و مهندسان ما نشان دادند که دارای تون بالایی در زمینه شهرسازی هستند.
وی افزود: مهندسان ما هر کدام هندسه دانانی بزرگ هستند اما تنها جامعه ای که هیچ گونه تبلیغی در زمینه هنر مهندسی در آن نشده، جامعه ماست و تا کنو.ن تبلیغاتی برای معرفی مهندسان ما صورت نگرفته است.

۱۳۹۲/۱۲/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...