نسخه چاپی

خدمات پست هم گران می شود

مدیرعامل شركت پست جمهوری اسلامی ایران گفت: نرخ پیشنهادی خدمات پستی در سال آیندهٰ تا 24 درصد افزایش می یابد كه این افزایش تدریجی خواهد بود.

به گزارش نما حسین مهری روز چهارشنبه در حاشیه آیین تودیع و معارفه مدیرکل پست خراسان رضوی به خبرنگاران در مشهد گفت: نرخ پیشنهادی در صورت تصویب در کمیسیون سازمان تنظیم مقررات کشور از اردیبهشت ماه سال آتی اجرایی خواهد شد.

او گفت: تلاش بر این است که افزایش قیمت ها منطقی بوده و فشار بر روی مردم وارد نشود و این افزایش نرخ به صورت تدریجی و در دو مرحله اجرا شود. طبق پیش بینی های انجام شده در مرحله اول نرخ خدمات 15 درصد افزایش می یابد و مرحله دوم افزایش قیمت ها همگام با اجرای مرحله دوم طرح هدفمندی یارانه و افزایش حامل های انرژی صورت خواهد گرفت.

مدیرعامل شرکت پست ایران در ادامه از افزایش سه برابری بودجه این شرکت در سال آینده خبر داد و گفت: اکنون 90 درصد اعتبارات این سازمان صرف نیروی انسانی می شود و برای تجهیز و تحول این مجموعه به اعتبارات بیشتری نیاز است.

مهری گفت: برای ارتقای کیفیت خدمات و همچنین افزایش سرانه مرسولات پستی در سطح کشور، نیازمند تجهیز زیرساخت ها اعم از سخت افزاری، نرم افزاری و آموزش پرسنل و نوآوری در خدمات هستیم.

۱۳۹۲/۱۲/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...