نسخه چاپی

دنیزلی: برای دومین بار در زندگی‌ام معده‌ درد گرفتم/ روز خوب كریمی نبود

عکس خبري -دنيزلي: براي دومين بار در زندگي‌ام معده‌ درد گرفتم/ روز خوب کريمي نبود

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از شكست برابر الهلال گفت: امیدمان به كریمی بود اما امروز، روز خوب او نبود.


به گزارش خبرگزاری فارس، مصطفی دنیزلی پس از شکست یک بر صفر مقابل الهلال در نشست خبری گفت: برای تشخیص این موضوع که الهلال از قلب دفاع به ما حمله می کرد نیازی نیست که مربی باشید و این مسئله واضح بود. تا آنجا که توانستیم سعی کردیم جلوی این موضوع را بگیریم و باید قبول کنیم امروز روز خوبمان نبود.

وی در خصوص اینکه گفته می شود برخی از بازیکنان تیم کنار گذاشته می شوند و آیا این تعداد همان تعدادی هستند که شما گفته بودید، تاکید کرد: قبلا هم در نشست خبری توضیح دادم عددی را که اشاره کرده بودم از کل بازیکنان تیم بود اما یک چیز را فراموش نکنید و آن اینکه ما در یک گروه بسیار سخت تلاش می کنیم و بازیکنان من تا امروز فوق العاده امتیاز جمع کردند. قطعا نیاز به تقویت داریم و دو سه بازیکن خوب میدان امروز از آن ما نبودند.

دنیزلی افزود: در بازی های گذشته همین بازیکنان بودند که امتیاز خوبی را جمع کردند ولی با این شرایط احتمالا در بازی حذفی مرحله بعد مزیت بازی در خانه را نداریم و مجبوریم بیرون خانه بازی کنیم. باید قبول کنیم الهلال تیم خوبی است و از روز اول معلوم بود این تیم به این شکل قوی ظاهر می شود.

یکی از خبرنگاران گفت که کریمی 35 ساله است و توان بازی این سیستم شما را ندارد و باعث دردسر برای پرسپولیس شده و توان بازیسازی هم نداشت که دنیزلی پاسخ داد: اگر از نظر کلی همه بازیکنان ما موفق بودند نتیجه این چنین نمی شد. صحبت شما درست است و تمام این تئوری ها روی یک تراوش فکری است و می تواند درست باشد.

خبرنگاری پرسید از این سؤال ها ناراحت نباشید، هواداران می گویند دنیزلی به خاطر ترس از کریمی او را بازی می دهد و با وجود بازی ضعیف به میدان می رود که دنیزلی گفت: امروز روز خوب کریمی نبود اما یکسری از بازیکنان هستند که شرایط هر چه باشد، باید به میدان بروند. کریمی لیدر پرسپولیس است و در روزی که او خوب نباشد، بقیه باید آماده باشند.

سرمربی پرسپولیس اضافه کرد:‌ اختلافی بین من و کریمی وجود ندارد و همیشه این سؤال پرسیده می شود. اگر دوست دارید اختلافی وجود داشته باشد بگویید این کار را انجام دهیم. یک روزهایی است که یکسری از بازیکنان امید تیم هستند و ممکن است با یک حرکت روند بازی را تغییر دهند و آن کسی که ما امروز به او امید داشتیم علی کریمی بود.

دنیزلی در مورد اینکه هواداران علیه بازیکنان شعار دادند و شعاری علیه شما داده نشد، اظهار داشت: هم من و هم کسانی که در ورزشگاه هستند و تمام اعضای باشگاه برای موفقیت پرسپولیس کار می کنیم. برای دومین بار در زندگی ام است که معده درد شدیدی دارم چون من ناراحتم و همه هم ناراحتند. فکر نمی کنم این قدر نیاز باشد به بازیکنان فشار وارد شود و اگر قضیه ای وجود دارد من بالای سر تیم هستم و باید پاسخگو باشم.

۱۳۹۱/۲/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...