نسخه چاپی

دولتی كه ادعای تقابل با استكبار را دارد نقد پذیر باشد

عکس خبري -دولتي که ادعاي تقابل با استکبار را دارد نقد پذير باشد

نماینده مردم شوش در مجلس با تأكید بر اهمیت نقدپذیر بودن دولت گفت:‌ دولت، مدیریت یك مملكت را در حوزه داخلی و بین‌المللی در سطح كلان پذیرفته است، پس باید متناسب با ۷۵ میلیون ایرانی ظرفیت داشته باشد.

به گزارش نما ، به نقل از فارس، سیدراضی نوری نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اهمیت نقدپذیر بودن دولت گفت:‌ دولت، مدیریت یک مملکت را در سطح داخلی و بین‌المللی در سطح کلان پذیرفته است، پس باید متناسب با 75 میلیون ایرانی ظرفیت داشته باشد.
وی ادامه داد: دولت و نظامی که ادعای تقابل با استکبار و استعمار دارد، باید ثابت کند به آرمان‌هایی که رهبر کبیر انقلاب اسلامی ترسیم کرده، وفادار است، لذا باید سعه صدر داشته و انتقادات منصفانه را پذیرا باشد.
نوری با رد انتقادات مخرب و از روی غرض و مرض گفت: دولت، خالی از بحث و نقص نیست، اما اگر خودمان را در برابر دشمن می‌بینیم، باید نقدها را با تفاهم و به‌صورت «درون‌خانوادگی» حل کنیم.
وی اظهار کرد:‌ باید در ذیل ولایت حرکت کنیم،‌ هرچند در مسیر، یک مجموعه خار و خاشاک‌هایی هست، اما نباید همه انرژی ما را بگیرد، چرا که ما می‌خواهیم آماده شویم برای حکومت جهانی امام زمان(عج).
نماینده مردم شوش در مجلس گفت: دولت باید از نقدها به وزرا و دیگران مدیران استقبال کرده و از آن‌ها نرنجد و شانه به شانه مجلس، همه هم و غم خود را بر پیش بردن اهداف انقلاب بگذارد.

۱۳۹۲/۱۲/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...