نسخه چاپی

وزیر اقتصاد میهمان گفت‌وگوی ویژه خبری

رئیس مركز اطلاع‌رسانی وزارت امور اقتصادی و دارایی گفت: با توجه به اهمیت ابلاغ سیاست‌های عملیاتی اقتصاد مقاومتی از جانب مقام معظم رهبری، وزیر اقتصاد امشب با حضور در برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری به تشریح برنامه‌های دولت به منظور اجرایی كردن این سیاست‌ها می‌پردازد.

به گزارش نما به نقل از فارس؛ محمد متین اظهار داشت: وزیر امور اقتصادی و دارایی در برنامه امشب گفت‌وگوی ویژه خبری ضمن ارائه گزارشی از دستاوردهای اقتصادی دولت در 6 ماهه اخیر به مهمترین اقدامات انجام شده و آثار مؤثر آن بر فضای عمومی اقتصادی کشور اشاره خواهد کرد.

وی با اشاره به نهایی شدن سند راهبردی و برنامه استراتژیک وزارت امور اقتصادی و دارایی بیان کرد: وزیر اقتصاد در همان هفته نخست شروع به کار با تشکیل کارگروهی ویژه و با استفاده از همه ظرفیت‌های، آراء و نظرات مجموعه بزرگ وزارت امور اقتصادی و دارایی، حرکت در چارچوب برنامه‌ای مدون و قابل اندازه‌گیری و نقشه راه استراتژیک را به عنوان اولویت نخست وزارت اقتصاد و دارایی در دولت یازدهم مطرح کرد.

مشاور وزیر اقتصاد و دارایی افزود: در ماه‌های اخیر خوشبختانه برگزاری جلسات پیوسته و بهره‌گیری از دیدگاه‌های نخبگان، اقتصاددانان و صاحب‌نظران برجسته اقتصادی یکی از ویژگی‌های بارز این وزارتخانه در دوره جدید است.

وی ادامه داد: راه‌اندازی ستادهای ویژه با محوریت بهبود فضای کسب و کار و نیز کارگروه دیگری با موضوع بررسی راهکارهای اجرایی کردن سیاست‌های اقتصاد مقاومتی از جمله مهم‌ترین اقدامات انجام شده این ماه‌ها است.

متین با اشاره به سرعت بخشیدن به روند تصویب اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم از طریق تعامل مؤثر با مجلس شورای اسلامی چشم‌انداز روشنی از زمینه‌سازی به منظور اتکا به منابع درون‌زای اقتصادی را به عنوان یکی از دستاوردهای دیگر وزارت امور اقتصادی و دارایی در دولت یازدهم برشمرد.

۱۳۹۲/۱۲/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...