نسخه چاپی

ابلاغ‌ رمز عملیات رزمایش الی بیت‌المقدس

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با ارتباط ویدیو كنفرانس با 6 استان كشور، رمز عملیات رزمایش الی بیت‌المقدس را برای اجرا در این استان‌ها ابلاغ كرد.

به گزارش نما به نقل از فارس، سردار محمدرضا نقدی دقایقی پیش از طریق ارتباط ویدیو کنفرانس با 6 استانی که امروز مرحله دوم رزمایش الی بیت‌المقدس را اجرایی می‌کنند، رمز عملیات الی بیت‌المقدس را ابلاغ کرد.

وی رمز این عملیات را به نام «لبیک یا رسول‌الله» ابلاغ کرد و فرماندهان استان‌های مختلف دریافت این رمز را از طریق سامانه ویدیو کنفرانس اعلام کردند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در این پیام که از اردوگاه قدس سمنان مخابره شد، گفت: امیدواریم بسیجیان با دریافت این پیام بتوانند اقتدار و اوج توانمندی خود را به همه جهانیان به ویژه استکبارگران دنیای کنونی به خوبی نشان دهند.

وی افزود: برگزاری رزمایش‌های الی بیت‌المقدس اقتدار و حضور همیشگی بسیجیان در صحنه را نشان می‌دهد و پیام‌های متعددی به جهان استکبار دارد.

وی گفت: امروز بسیجیان در صحنه حاضر شدند تا قدرت و توان خود را برای حراست از آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و همچنین امید خود به آزادی قدس شریف را نشان دهند.

۱۳۹۲/۱۲/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...