نسخه چاپی

عماد رضا كفش‌هایش را آویخت

مهاجم سابق سپاهان در سن 32 سالگی به علت آسیب دیدگی از فوتبال خداحافظی كرد.

به گزارش نما، عماد محمد رضا بازيکني شناخته شده در فوتبال ايران است چرا که در تيم‌هاي مختلفي در ليگ برتر بازي کرده است و يکي از موفق‌ترين بازيکنان عراقي شاغل در فوتبال ايران بوده است.

اين مهاجم عراقي در اقدامي غيرمنتظره براي هميشه از حضور در مستطيل سبز خداحافظي کرد. او آسيب ديدگي را علت خداحافظي زودهنگام خود از فوتبال اعلام کرد.

اين بازيکن 32 ساله در گفتگويي که با روزنامه "العراق اليوم" داشت، گفت: از ناحيه کمر دچار آسيب ديدگي شدم و اين آسيب ديدگي در حال وخامت بود. به همين خاطر تصميم گرفتم از فوتبال خداحافظي کنم چرا که نمي خواهم سلامتم را به خطر اندازم. ديگر نمي‌خواهم به فوتبال ادامه دهم و اين تصميمم نهايي است.

او افزود: پزشک معالجم به من گفت که در صورت ادامه به فوتبال سلامتيم به شدت در معرض خطر قرار مي‌گيرد. چاره‌اي نداشتم تا فوتبال را ترک کنم. مي‌خواهم به دنياي مربيگري روي آورم و به زودي فعاليت خود را در اين زمينه شروع مي‌کنم.

عماد رضا در سال 1998 فوتبال حرفه‌اي خود را با تيم الزوراء‌عراق آغاز کرد. او در حالي که 15 سال بيشتر سن نداشت به تيم ملي فوتبال عراق که هدايت آن را عدنان حمد برعهده داشت، دعوت شد. او در مسابقات سال 2000 قهرماني جوانان آسيا نمايش بسيارخوبي داشت و نويد يک مهاجم خوب را براي تيم ملي عراق داد. او ليگ ايران را براي لژيونر شدن انتخاب کرد و براي تيم‌هاي استقلال اهواز و فولاد بازي کرد. عماد رضا در سپاهان عملکرد بسيار خوبي داشت و به همراه توره زوج خوبي را براي تيم قلعه نويي تشکيل داد. او سابقه بازي با پيراهن تيم‌هاي الزمالک مصر، الغرافه و الوکره قطر را هم در کارنامه دارد. سال گذشته شايعه‌هاي زيادي درباره پيوستن اين بازيکن به استقلال به گوش رسيد اما در نهايت اين انتقال عملي نشد.

۱۳۹۲/۱۲/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...