نسخه چاپی

پاسخ های رویگری به حواشی حضورش در بیت رهبری

عکس خبري -پاسخ هاي رويگري به حواشي حضورش در بيت رهبري

یكی از ابعاد قضایای ۸۸ كشیده شدن پای هنرمندان، خصوصا بازیگران به میدان بود! برخی رودروی نظام و برخی در حمایت از نظام وارد شدند. آن هایی كه رودروی نظام قرار گرفتند، كسانی بودند كه با هنرنمایی و خوش رقصی و پریدن در آغوش جشنواره های غربی از تریبون های آنان استفاده كردند و پولشان را گرفتند!

به گزارش نما به نقل از آويني فيلم، اما از اين طرف هم بودند كساني كه پشت سر نظام قرار گرفتند، هرچند اين پشت سر نظام قرار گرفتن خلاصه شود در يك ديدار، همان ديدار معروفي كه امثال شهاب حسيني، پروانه معصومي، الهام حميدي و ... را چند وقتي سيبل فحاشي كرده بود.

البته از اين هم نگذريم كه برخي در اين بين به كاسبي خود پرداختند و براي هر حرفي كه در حمايت از انقلاب مي زدند شماره حسابشان را هم تنگش مي چسباندند!

اما همه اين يادآوري هاي براي آن است كه اين روزها يكي ديگر از سينماگران كشورمان به خاطر يك خبط بزرگ! دوباره سيبل شده است. رضا رويگري كه يكي از پركارترين بازيگران اين روزهاي سينما و تلويزيون است يك شب تصميم مي گيرد براي عزاي شهادت ام ابيها(س) به حسينيه امام خميني(ره) كه به "بيت" شهره است برود.

حضور رويگري در صف اول عزاداران و سوژه اي كه عكاسان خبري از وي ساختند چند روزي در رسانه ها و فضاي مجازي دست به دست چرخيد تا اينكه كم كم واكنش ها نسبت به او شروع شد.

"حكومتي" رقيق ترين نسبتي بود كه به كيان مختارنامه دادند. مابقي نسبت ها و فحش نامه ها ديگر جاي خود.

با رضا رويگري تماس گرفتيم و نظر خودش را پرسيديدم. اينكه به عنوان يك هنرمند تا چه اندازه اين رفتارها را كه عاملانشان شعار آزادي مي دهند، قبول دارد؟!

وي به "آويني فيلم"، گفت: من هم از اين اتفاقات خبر دارم. دقيقا به همين فكر مي كردم كه واقعا اين افراد اندك آزادي هم براي ما قائل نيستند.

رضا رويگري كه حالا لحن تندتري به حرف هايش داده، افزود: حضور من در اين مراسم عزاداري كه به نظرم كوچترين عملي است كه يك شيعه انجام مي دهد را هم برنمي تابند.

وي با تاكيد بر اينكه مدعيان آزادي و دموكراسي، خودشان كوچكترين شناختي از قواعد و الزامات اين حق بشري ندارند، تصريح كرد: اين ها مي خواهند ما هم مثل خودشان رفتار كنيم و هرچه مي گويند را عمل كنيم.

رضا رويگري كه قبل از بازيگري در عرصه موسيقي شناخته شده بود، افزود: اين افراد حق ندارند كوچكترين اظهار نظر يا دلسوزي براي مردم داشته باشند چرا كه نشان داده اند افراد ديكتاتور و خودخواهي هستند كه تنها براي منافع شخصي خود حرف مي زنند، موضع مي گيرند و مرگ بر... يا درودبر... مي گويند، كساني كه حتي اراده از خود ندارند و از جاي ديگري سرمشق مي گيرند.

در پايان نظر رويگري را درباره قلاده هاي طلا جويا شديم كه گفت: از من براي بازي در اين فيلم دعوت شده بود كه بنا به دلايلي نشد در آن بازي كنم. هنوز فيلم را نديدم، زماني هم كه در جشنواره اكران شد من براي كنرستم در بيروت بودم. حقيقتش آدمي هم نيستم كه به سينما بروم براي همين صبر مي كنم تا به طريقي سي دي آن به دستم برسد.

۱۳۹۱/۲/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...