نسخه چاپی

سفرهای استانی دولت كار ارزشمندی است

عکس خبري -سفرهاي استاني دولت کار ارزشمندي است

رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست‌جمهوری گفت: ادامه سفرهای استانی از سوی دولت تدبیر و امید كار ارزشمندی است.

به گزارش نما ، به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام سیدرضا اکرمی رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست‌جمهوری با اشاره به سفرهای استانی دولت یازدهم، با بیان اینکه کار دولت تدبیر و امید در ادامه دادن سفرهای استانی کار نیک و پسندیده‌ای است، گفت: موضوع سفرهای استانی از تفاوت‌های نظام جمهوری اسلامی ایران با سایر حکومت‌هاست که مسئولان از نزدیک در جریان مشکلات مردم قرار می‌گیرند.
وی افزود: سنت سفرهای استانی از بدو پیروزی انقلاب اسلامی آغاز شد که مسئولان از نزدیک مشکلات مردم را شنیده و با توجه به امکانات هر استانی تصمیمات لازم را می‌گیرند و این کار مقبول و ارزشمندی است که اسلام ناب محمدی بر آن تاکید دارد.
رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست‌جمهوری با بیان اینکه سفرهای استانی سنت خوبی است که اکنون تبدیل به رویه و و روال شده و باید ادامه داشته باشد، خاطرنشان کرد: سفر به استان‌های مختلف کشور به نیروهای بومی آن استان روحیه مضاعفی می‌دهد و فرصت خوبی برای شناسایی ظرفیت‌های استان‌‌هاست.
اکرمی به سفر اخیر هیئت دولت به استان هرمزگان اشاره و تصریح کرد: سفر به استان هرمزگان می‌تواند حامل برکات ارزشمندی باشد. این استان از ظرفیت‌های فراوان ساحلی و توریستی برخوردار است که می‌تواند برای توسع کشور مثبت باشد؛ به هرحال این سفرها کار ارزشمندی است و امیدوار هستم ادامه داشته باشد.

۱۳۹۲/۱۲/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...